اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

احداث فرودگاه بین‌المللی یک نیاز اساسی برای قم است

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در شرایط کنونی طلابی از 100 کشور جهان در شهر مقدس قم مشغول فراگیری علوم دینی هستند اظهار کرد: در چنین شرایطی احداث فرودگاه بین‌المللی یک نیاز اساسی برای این استان قلمداد می‌شود.

احداث فرودگاه بین‌المللی یک نیاز اساسی برای قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار کاظم مجتبایی عصر امروز ضمن بازدید از پروژه فرودگاه بین‌المللی قم، با مسئولین طرح فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص روند پیشرفت این پروژه اهمیت زیادی دارد تاکید کرد: در این بازدید تلاش شد که از نزدیک در جریان تلاش‌های انجام شده در راستای اجرایی شدن این پروژه عظیم قرار بگیریم.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه تلاش‌های انجام شده برای احداث فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی قابل تقدیر است بیان داشت: با تکمیل پروژه قطعا در بخش‌های نظامی و انتظامی در کنار مسئولان این پروژه حضور خواهیم داشت.

وی به وضعیت استان قم و اهمیت این استان از نظر جغرافیایی، دینی و مذهبی اشاره کرد و یادآور شد: وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران، قم را به یک شهر مهم در عرصه ملی و بین‌المللی تبدیل کرده است.

مجتبایی ظرفیت‌های دینی و مذهبی شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: باید در کنار این ظرفیت‌های ارزشمند، امکانات رفاهی مورد نیاز نیز فراهم شود.

وی راه‌اندازی فرودگاه بین‌المللی قم را گامی مهم در راستای پاسخگویی به این نیاز برشمرد و تاکید کرد: قم در کنار شاخص‌های معنوی و مذهبی به شهر توریستی و سیاحتی تبدیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزایش امنیت، آرامش و آسایش زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرودگاه یکی از نیازهای مهم و ضروری برای این استان بود که با تلاش‌های صورت‌گرفته این نیاز نیز در حال برآورده شدن است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی طلابی از 100 کشور جهان در شهر مقدس قم مشغول فراگیری علوم دینی هستند اظهار کرد: در چنین شرایطی احداث فرودگاه بین‌المللی یک نیاز اساسی برای این استان قلمداد می‌شود.

انتهای پیام/2258/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول