اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی غیربومی به قهرمانی نرسید/

2 قهرمانی آسیا سهم مربیان بومی اصفهان

تیم‌های فوتسال اصفهان با مربیان بومی تاکنون دوبار به قهرمانی دست پیدا کرده‌اند و تنها حضور نماینده اصفهان با مربی غیربومی به نایب قهرمانی منتهی شده است.

2 قهرمانی آسیا سهم مربیان بومی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حاضر شده بود، به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

در سه دوره گذشته این مسابقات در دو دوره تیم‌های اصفهانی به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌های حضور پیدا کرده و به دو عنوان قهرمانی رسیده بودند.

در نخستین دوره این مسابقات که به میزبانی اصفهان برگزار شد، تیم فولاد ماهان با مربیگری حسین افضلی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، در سومین دوره این مسابقات نیز تیم گیتی‌پسند با هدایت علی افضل جام قهرمانی را بالای سر برد.

اما در دوره اخیر این مسابقات تیم گیتی‌پسند با هدایت رضا لک به مصاف حریفان آسیایی رفته اما نتوانست عنوان قهرمانی فصل گذشته خود را تکرار کند.

با توجه به نتایج به دست آمده دو قهرمانی نمایندگان اصفهان توسط مربیان بومی به دست آمده و تنها حضور تیم‌های اصفهانی با مربی غیربومی به قهرمانی منتج نشده است تا از این لحاظ مربیان بومی اصفهان نتایج بهتری را رقم بزنند.

به گزارش فارس، با وجودی که علیرضا افضل با تیم گیتی‌پسند یک قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در آسیا را تجربه کرده بود اما با تصمیم مدیران باشگاه اصفهانی از مسئولیت خود کنار گذاشته شده و رضا لک جانشین وی شد.

انتهای پیام/63006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول