اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان تاکید کرد

استفاده از مربیان ملی برای تمرینات استعدادیابی قایقرانی

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: برای تمرینات ورزشکاران استعدادیابی شده از بهترین مربیان قایقرانی اصفهان که سابقه ملی دارند، استفاده می‌شود.

استفاده از مربیان ملی برای تمرینات استعدادیابی قایقرانی

سید هادی قاضی عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه استخر ساحل را در اختیار داشتیم، طرح استعدادیابی در قایقرانی را به اجرا گذاشته و نونهالان زیادی را در دو بخش دختران و پسران جذب کردیم.

وی ادامه داد: برخلاف بسیاری از هیئت‌ها که در رده‌های پایه از مربیان کم تجربه استفاده می‌کنند، به دلیل اهمیت استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران با استعداد، دو مربی اصفهانی که سابقه فعالیت در تیم ملی را دارند، تمرینات این دو تیم را زیر نظر دارند.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به فعالیت رشته‌های مختلف قایقرانی در اصفهان بیان کرد: به دلیل خشکی رودخانه زاینده‌رود فعالیت رشته قایقرانی در اصفهان تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

وی افزود: در رشته کانوپولو مشکلی برای تمرینات وجود نداشته و تمرینات ورزشکاران در استخر دنبال می‌شود اما در سایر رشته‌ها مشکلاتی وجود دارد.

قاضی عسگر در مورد وضعیت تمرینی رشته مدال‌آور روئینگ در استان اصفهان گفت: به دلیل خشک شدن رودخانه زاینده رود، در نظر داریم شهرستان‌های سمیرم و چادگان را در این رشته‌ها فعال کنیم.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول