اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

حمایت از طرح‌های اشتغالزایی در بخش صنایع ‌دستی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از حمایت دبیرخانه گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری از طرح‌های اشتغالزا در بخش صنایع دستی خبر داد.

حمایت از طرح‌های اشتغالزایی در بخش صنایع ‌دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، یونس فاتح بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: یکی از سیاست‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حمایت از تولید و اشتغال بوده و در این زمینه از صنایع دستی فعال در بخش عشایری و روستایی حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به صنعت ورنی و سایر صنایع دستی فعال در بخش روستایی و عشایری این شهرستان افزود: تعاونی‌های صنایع دستی از تعاونی فعال بخش تعاون است که در این زمینه این اداره کل آمادگی دارد در قالب تعاونی از فعالان تولید ورنی و سایر صنایع دستی در قالب شرکت تعاونی حمایت و تسهیلات بانکی از طریق بانک توسعه تعاون به اینگونه تعاونی‌ها ارائه کند.

دوره‌های آموزشی برای ورنی‌بافان

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌شرقی در این جلسه از آمادگی اداره کل تعاون برای برگزاری دوره آموزشی و تشکیل تعاونی برای ورنی‌بافان خبر داد و برگزاری جشنواره ورنی را در این شهرستان پتانسیلی مناسب برای شناخت توانمندی‌های منطقه در بخش صنایع دستی روستایی اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد، با تداوم این جشنواره تعاونی بتوانیم استعداد منطقه را در تولید ورنی و صنایع دستی وابسته بیش از پیش در کشور و خارج کشور بشناسانیم.

وی با اشاره به استعداد کشاورزی و دامی شهرستان اهر از راه‌اندازی باجه بانک توسعه در میدان «دواب» اهر برای ارائه خدمات به کشاورزان و دامداران منطقه خبر داد.

فاتح از مشارکت 50 میلیون ریالی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برگزاری جشنواره ورنی در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/60001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول