اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

معاون دوم رئیس پارلمان فلسطین در گفت‌وگو با فارس:

تهدید آمریکا به حمله سوریه، آرمان فلسطین را هدف قرار می‌دهد

معاون دوم رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین، ایستادگی همه گروه‌های مقاومت فلسطینی در کنار سوریه را امری لازم و ضروری خواند و تاکید کرد تهدید آمریکا در حمله به سوریه، قضیه مرکزی کشورهای اسلامی و عربی را هدف قرار می‌دهد.

تهدید آمریکا به حمله سوریه، آرمان فلسطین را هدف قرار می‌دهد

«حسن خریشه» معاون دوم رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در طولکرم، با تاکید بر ضرورت ایستادگی همه امت اسلامی در کنار ملت سوریه، خطاب به ملت‌های عربی و اسلامی گفت:‌ ایستادن ما در کنار سوریه در رویارویی با حمله خارجی، به منظور جلوگیری از هیمنه آمریکایی و زورگویی صهیونیستی در منطقه، لازم و واجب است.

وی با اعلام همبستگی با مقاومت و همه اعضای محور مقاومت،‌ افزود: همگان را به انسجام و همبستگی به منظور رویارویی با جنگ علیه سوریه دعوت می‌کنم تا در آینده درمانده و پشیمان نشویم.

خریشه خطاب به ملت سوریه گفت: به برادران خود در سوریه می‌گویم که ما و شما در یک سنگر قرار داریم. امروز همان روزی است که باید به منظور ایستادگی در برابر حمله خارجی و ناکام گذاشتن توطئه‌ها، از ارتش سوریه و مقاومت حمایت کنید.

وی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال دخالت گردان‌های مقاومت علیه هر گونه ماجراجویی علیه سوریه گفت: معتقدم که در صورت وقوع حمله گسترده و فراگیر علیه سوریه، همه گردان‌های مقاومت دخالت خواهند کرد.

معاون دوم رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین، وجود حمله خارجی را توجیه کننده همه انواع مقاومت خواند و بر لزوم مشارکت همه گروه‌های مقاومت فلسطینی در دفاع از سوریه از طریق هدف قرار دادن عمق رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول