اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

زنده نگه داشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس مهمترین وظیفه مسئولان است

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مهمترین وظیفه مسئولان است.

زنده نگه داشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس مهمترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ،‌ علی حدادی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفت دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از خاک کشور دفاع کرده و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: در این راستا باید با حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل امروز وظایف خود را در قبال شهدا به خوبی اجرایی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری بزرگداشت‌های مختلف به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا امری مهم است گفت: حضور در محفل‌های اینچنینی سبب می‌شود تا بیش از گذشته بتوانیم به آرمان‌ها و اهداف شهدا نزدیک شده و نسل امروز را بیش از گذشته به این آرمان‌ها نزدیک کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان در نظر دارند تا با دسیسه‌های گوناگون بین جوانان امروز و اهداف رزمندگان اسلام فاصله بیندازند افزود: مهمترین وظیفه ما این است که نسل امروز را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کرده و آنها را  تشویق به ادامه راه شهدا و رزمندگان اسلام کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: هفته دفاع مقدس، ایام زنده کردن و صیانت از ارزش‌هایی همچون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند است لذا باید با برگزاری برنامه‌های مختلف وظابف خود نسبت به شهدا را به خوبی انجام دهیم.

حدادی برنامه‌ریزی دقیق برای تنوع‌بخشی به ویژه برنامه‌های این هفته را مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان و برنامه‌ریزان در این خصوص باید با نظارت دقیق و همچنین استفاده از نظرات کارشناسی شده در جهت هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های این هفته تلاش کنند.

فرماندار ساوجبلاغ دفاع ‏مقدس را یک نقطه آرمانی برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: بهره‏برداری از این نقطه آرمانی نیازمند استفاده از روش ترویج و گام به گام که همان تعبیر مقام معظم رهبری در بیان آرمان‏ها است.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول