اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میانه خبر داد

پلمب 8 قلیان‌سرا در میانه

فرمانده انتظامی میانه از اجرای طرح پاکسازی قلیان‌سراها و پلمب هشت واحد قلیان‌سرای متخلف خبر داد.

پلمب 8 قلیان‌سرا در میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد خشتگر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح بازدید و پاکسازی قلیان‌سراها و تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

وی تصریح کرد: تعداد 22 باب قلیان‌سرا و 18 باب تعمیرکار لوازم صوتی تصویری مورد بازرسی قرار گرفت که در خصوص رعایت تمام قوانین و مقررات و تعطیلی به موقع و جلوگیری از هرگونه درگیری و تجمع مشتریان در جلوی واحد و رعایت کلیه قوانین و همچنین عدم تعمیر لوازم غیرمجاز (ماهواره و...) تذکرات لازم ارائه شد.

این مقام انتظامی افزود: تعداد 6 واحد قلیان‌سرا و دو واحد صوتی تصویری نیز به علت عدم رعایت مقررات اعلامی پلمب و تعداد 10 دستگاه ریسیور ماهواره از تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری بازدید شده کشف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی میانه اظهار کرد: به تمام قهوه‌خانه‌ها ابلاغ شده ضمن رعایت قانون و پایبندی به آن از ورود افراد کم سن سال به قهوه‌خانه‌ها جلوگیری و به تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری نیز ابلاغ شده از پذیرش و تعمیر ماهواره خودداری کنند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/60001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول