اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتفاقی نادر در فوتبال کردستان

وقتی کادر پزشکی ناراحتی قلبی بازیکن را قبول ندارد / حکایت تکراری بیرون کشیدن تیم از زمین

در اتفاقی نادر، پس از اظهار ناراحتی قلبی بازیکن شهرداری قروه، کادر درمانی حاضر در زمین مسابقه این ادعا را نپذیرفتند که این موضوع واکنش تیم قروه‌ای را به دنبال داشت.

وقتی کادر پزشکی ناراحتی قلبی بازیکن را قبول ندارد / حکایت تکراری بیرون کشیدن تیم از زمین

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کردستان با ثبت سه برد و ناتمام ماندن یک بازی پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته شهرداری کامیاران تیم سوم جدول رده‌بندی با تک ‌گل یاسر فیضی در دقیقه 78 میهمان خود الماس درخشان مریوان را از پیش رو برداشت تا همچنان به روزهای آینده امیدوار باقی بماند.

در بیجار، صبای گروس این شهرستان تیم دوم جدول، میزبان آربابای بانه بود که در پایان با نتیجه سه بر یک بر حریف خود غلبه کرد، در این دیدار ابتدا صبا با گل حسن قادری در دقیقه 13 از حریف خود پیش افتاد اما آربابا در دقیقه 54 با گل محمد میرزایی بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و صبا در این بازی موفق شد 2 بار دیگر توسط  افشین ولایتی در دقایق 70 و نخستین دقیقه از زمان‌های تلف شده به گل برسد تا این بازی را در نهایت به سود خود تمام کند.

اما اتفاق ویژه مسابقات هفته ششم در دیدار تیم‌های شهرداری مریوان و شهرداری قروه رقم خورد و در حالی که بازی 2 تیم با نتیجه تساوی پیش می‌رفت یکی از بازیکنان تیم شهرداری قروه با اعلام ناراحتی از ناحیه قلب به بازی ادامه نداد اما با توجه به معاینات کادر پزشکی اورژانس حاضر در ورزشگاه و عدم تشخیص ناراحتی این بازیکن و اعلام دارا بودن شرایط عادی و سلامتی بازیکن تیم قروه این موضوع با ناراحتی تیم میهمان روبه‌رو شد.

سرانجام کادر فنی تیم شهرداری قروه با صرف نظر از ادامه مسابقه، بازی را نیمه کاره رها کرد تا هفته ششم رقابت‌های لیگ کردستان بدون حاشیه نباشد.

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم آبیدر سنندج موفق شد با نتیجه 2 بر یک در مقابل تیم میزبان خود پرسپولیس ماهان بیجار به پیروزی برسد.

برای آبیدر سنندج در این رقابت زانیار دیوبند در دقیقه 28 و سروش زندی در دقیقه 70 گلزنی کردند و خسرو میرزانیا در دقیقه 78 تنها توانست یکی از گل‌های خورده را برای پرسپولیس ماهان جبران کند، با این وجود تیم بیجاری با از دست دادن سه امتیاز حساس این مسابقه کار سختی در روزهای آینده خواهد داشت.

انتهای پیام/79012/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول