اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

امام صادق(ع) زبان رسای اسلام و برگزیده روزگار بودند

استاندار قم با اشاره به جایگاه امام صادق(ع) از آن امام به‌عنوان چهره فروزان اهل‌بیت(ع) و وارث علوم رسالت نبوی نام برد و گفت: این امام بزرگ شیعیان با بیان بلیغ و کلام فصیح و حکمیانه خود، زبان رسای اسلام و برگزیده روزگار بودند.

امام صادق(ع) زبان رسای اسلام و برگزیده روزگار بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی با تسلیت شهادت جان‌سوز ششمین پیشوای شیعیان جهان اظهار کرد: هر سال در چنین روزی، نه تنها ایران اسلامی بلکه جهان تشیع در سوگ و ماتم شهادت امام صدق و صفا، فاتح قله‌های دانش و بزرگ پرچم‌دار شیعه راستین علوی عزادار است.

وی با اشاره به جایگاه منحصربه‌فرد امام جعفر صادق(ع)، از آن امام همام به عنوان چهره فروزان اهل بیت(ع) و وارث علوم رسالت نبوی نام برد و گفت: این امام بزرگ شیعیان با بیان بلیغ و کلام فصیح و حکمیانه خود، زبان رسای اسلام و برگزیده روزگار بودند.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد اخلاقی، اجتماعی و سیاسی به ویژه آثار و خدمات ارزنده علمی امام صادق(ع)، ایشان را مؤسس نخستین دانشگاه بزرگ علوم اسلامی برشمرد و افزود: اقیانوس بیکران فضائل علمی آن حضرت به حدی است که امروز و با گذشت قرن‌ها، هنوز هم حوزه‌های علمیه مکتب تشیع از آثار و برکات آن بهره‌مند هستند.

پیریایی با دعوت از آحاد مردم مؤمن و ولایت‌مدار قم و جامعه اداری استان، حضور پرشور در مجالس عزاداری صادق آل محمد(ص)، تعظیم این روز بزرگ و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مجالس مدیحه سرایی و سوگواری آن حضرت در قم را خواستار شد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول