اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی:

پدافند هوایی آماده دفاع از تمام فضای کشور است

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی گفت: یگان‌های پدافند هوایی در رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 4 در آبان‌ماه سال گذشته با ساخت و شلیک موشک S200 قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشیدند.

پدافند هوایی آماده دفاع از تمام فضای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا آذریان پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان نظامی ضمن تبریک سالروز تشکیل پدافند هوایی اظهار داشت: پیشرفت هواپیماها و تجهیزات نظامی دشمن به نفع نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: با پیشرفت نظامی دشمن نیروهای مسلح ایران با ایجاد ابزارهای جدید و پیشرفته به پیشرفت تجهیزات دفاعی کشور می‌پردازند.

ساخت سیستم‌های پیشرفته موشکی توسط پدافند هوایی

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی با بیان این‌که امروزه جنگ به شکل هوایی و سیستم‌های ارتباطی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: بنابراین باید در رابطه با پیشرفت هر چه بیشتر سیستم‌های ارتباطی و ابزارهای هوایی جنگی اقدام شود.

آذریان با اشاره به این‌که در حال حاضر نیروهای آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی برای جنگ به کشور سوریه برنامه‌ریزی می‌کنند، تصریح کرد: اگر جنگ با سوریه اتفاق بیفتد تنها نیروهای دشمن پشیمان می‌شوند.

وی متذکر شد: یگان‌های پدافند هوایی امروزه در بحث ساخت سیستم‌های موشکی پیشرفت زیادی کرده است.

شلیک موشک S200 قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی با بیان این‌که دشمن با تحریم ایران از نظر ورود موشک سبب پیشرفت نظامی نیروهای مسلح شدند، ادامه داد: یگان‌های پدافند هوایی در رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت چهار در آبان‌ماه با ساخت و شلیک موشک S200 قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشیدند.

آذریان عنوان کرد: در حال حاضر پدافند هوایی مسئولیت سنگینی در دفاع از فضای جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی با بیان این‌که وابستگی به غرب و شرق امروز تمام شده است، یادآور شد: با استفاده از علم و دانش دانشجویان در بحث سیستم‌های ارتباطی و سامانه‌های پدافندی اقدامات زیادی صورت گرفته است.

شرکت 200 هزار نیروی ارتش در عملیات ذوالفقار 2 منطقه بندان

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی به حمله آمریکا و هم‌پیمانانش در سال 77 به افغانستان اشاره کرد و افزود: دشمن با حمله به افغانستان ایران را از مرزهای شرقی مورد تهدید قرار داد.

آذریان ادامه داد: قبل از سال 77 پدافند هوایی در این منطقه وجود نداشت و بعد از این سال سیستم‌های پدافندی ایران تا نزدیکی مرز افغانستان گسترش یافت و به دفاع از این مرزها پرداخت.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که اولویت نخست امروز پدافند هوایی است، اظهار داشت: همیشه یگان‌های نیروی زمینی، هوایی و دریایی در تمام مرزهای کشور ایران آماده دفاع از فضای جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده ارشد آجا خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تعداد 200 هزار نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات ذوالفقار 2 در منطقه بندان شرکت داشتند.

انتهای پیام/69010/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول