اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

گزارش فارس از جدیدترین تحولات عملیات ریف دمشق

بیش از ۱۷۰ تروریست در عملیات ارتش سوریه در «ریف دمشق» کشته شدند

بیش از ۱۷۰ تن از تروریست‌های مسلح، ‌در موج جدید عملیات ارتش سوریه برای پاکسازی «ریف دمشق» کشته شدند.

بیش از ۱۷۰ تروریست در عملیات ارتش سوریه در «ریف دمشق» کشته شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، توپخانه ارتش سوریه آتش سنگین خود را به روی شماری از مقرهای تجمع افراد مسلح در «غوطه شرقی» بویژه در مناطق «جسر العب»، «الشیفونیة» و «زملکا» و «عربین» گشود که به کشته شدن بیش از 110 فرد مسلح انجامید.

این گزارش حاکی است که درگیری شدیدی بین نیروهای ارتش سوریه و گروهک‌های تروریستی مسلح در نزدیکی میدان «الثانویة» در حرستا در ریف دمشق شکل گرفت. دو عنصر مسلح نیز در حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه به مراکز افراد مسلح در «دوما» کشته شدند.

مناطق «عدرا البلد» و خیابان اصلی منطقه «عدرا» و همچنین «تل کردی» نیز شاهد درگیری‌های خونینی بین نیروهای ارتش و تروریست‌ها بود که به کشته شدن 15 فرد مسلح منجر شد.

در منطقه «برزه» دمشق ‌نیز نیروهای ارتش تعدادی از گروهک‌های مسلح را تعقیب کردند و تعدادی از مراکز تروریست‌ها در پشت منطقه «الجمیعات» در کوی «القابون» را هدف قرار دادند. بازار «التهریب» در کوی القابون نیز شاهد نبرد بین نیروهای ارتش و افراد مسلح بود.

به گزارش خبرنگار ما، حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه در هدف قرار دادن مقرهای تجمع افراد مسلح در منطقه «المعضمیه» در جریان است. در این عملیات تاکنون 19 فرد مسلح کشته شده‌اند.

در «سبینه» نیز درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش و افراد مسلح صورت گرفت که به کشته شدن 20 تروریست منجر شد. نیروهای ارتش همچنین گروهک‌های مسلح که در حال فرار به منطقه کوهستانی «الزبدانی» ریف دمشق بودند را تعقیب کردند. در حمله ارتش به شماری از افراد مسلح که سعی در نفوذ به «مزارع شبعا» داشتند، شماری از تروریست‌ها کشته شدند.

از طرفی، یگان‌های ارتش سوریه با مجموعه‌ای از افراد مسلح که در صدد فرار از منطقه «جوبا» به سمت منطقه «جرمانا» در ریف دمشق را داشتند؛ درگیر شدند. گزارشی از شمار تلفات این عمیلیات منتشر نشده است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول