اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت آرتا تجارت زرین اردبیل:

ورشکستگی آرتا تجارت زرین را تکذیب می‌کنم / تمام پنبه مغان را خریداریم

مدیر عامل شرکت آرتا تجارت زرین اردبیل گفت: بنده خبر منتشر شده اخیر از زبان یکی از نمایندگان استان اردبیل را مبنی بر ور‌شکستگی شرکت نساجی آرتا تجارت زرین اردبیل تکذیب می‌کنم چرا که ا ین موضوع مربوط به سال 88 است.

ورشکستگی آرتا تجارت زرین را تکذیب می‌کنم / تمام پنبه مغان را خریداریم

مهدی مذنبی در گفت‌و گو باخبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این مجموعه در سال‌های گذشته به دلیل عدم تخصص در مدیریت و محقق نشدن وعده‌ها شکست خورده بود که این مجموعه با تغییر مالکیت به آرتا تجارت زرین با رعایت اصول صنعتی و فنی درست و مدیریت شایسته در سه سال اخیر توانسته است از مشکلات رهایی پیدا کرده و بتواند سر پای خود بایستد.

وی خاطرنشان کرد‌: ما با کارشناسی دقیق و نهایت خبرگی وارد صحنه شدیم و با تغییری که در مدیریت کارخانه و چینش پرسنل در حد مطلوب داشتیم، توانستیم با همراهی کارشناسان و متخصصان خود این کارخانه را دوباره راه‌اندازی کرده و جان تازه‌ای به آن ببخشیم.

مدیر‌عامل شرکت آرتا تجارت زرین اردبیل نتیجه و ثمره این حرکت رو به جلو را جلب نیروی انسانی و رضایت آنها در این دو سال از عملکرد کارخانه اعلام کرد و گفت: ما در کنار جذب نیروهای سابق تلاش می‌کنیم تا زمینه اشتغال 3 هزار نفر با اولویت نیروهای بومی فراهم کنیم تا زمینه تحقق یک شغل پایدار بیش از گذشته فراهم آید.

مذنبی یادآور شد‌: در سال جاری با حمایت مسئولان استانی به ویژه استاندار و معاون برنامه‌ریزی آغاز به خرید پنبه مورد نیاز از منطقه مغان کردیم تا به پشتوانه چنین اقدامات سنجیده بتوانیم درعرصه خدمت‌رسانی و ارتقای تولید از لحاظ کمی و کیفی به وضعیت مطلوب برسیم.

این مسئول عنوان کرد: ما نه تنها 3 هزار و 500 تن پنبه مورد نیازمان را از منطقه مغان خریداری می‌کنیم بلکه در یک تعهد و تضمین واقعی به کشاورزان اعلام کردیم تا تولیدات خود را افزایش دهند چرا که هر چقدر پنبه در مغان تولید شود به همان میزان ما آماده خرید و ذخیره‌سازی محصول هستیم.

واحد تریکو با ظرفیت 50 درصد فعالیت می‌کند

مدیر‌عامل شرکت آرتا تجارت زرین اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در واحدهای تار و پودی تریکو و دوزندگی کارخانه را فعال کرده‌ایم، ابراز داشت: ما در بخش تولید محصولات تار و پودی با راندمان 90 درصد و در چهار گروه سه شیفتی اقدام به فعالیت کرده و تولید می‌کنیم و در واحد تریکو با ظرفیت 50 درصد فعالیت این مجموعه ادامه دارد.

مذنبی افزود: تنها در واحد دوزندگی با ظرفیت کمتر فعالیت این کارخانه ادامه دارد و همچنان این کارخانه با مشکلات حقوقی روبروست که با رفع این مشکلات قطعاً راندمان تولید افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد‌: به لحاظ فنی و تخصصی در بازار فروش و تامین مواد اولیه با مشکلی روبرو نیستیم و تنها مشکل ما به ظرفیت رساندن کامل مجموعه دوزندگی است.

مدیر‌عامل شرکت آرتا تجارت زرین ادامه داد: امیدواریم با یاری مسئولان قضایی کشوری و استانی و پیگیری بانک تجارت تا آخر سال بتوانیم مشکلات حقوقی را برطرف کنیم.

وی در خصوص بازار داخلی محصولات و امکان صادرات آن نیز گفت: ما در بخش پارچه با کیفیت و درجه یک و دو نقش مهمی در مبادلات و معاملات بازار داریم به طوری که با تولید محصولات مرغوب و درجه یک و دو تریکو سعی می‌کنیم مشتریان را در داخل کشور حفظ کنیم.

مدیر‌عامل شرکت آرتا تجارت زرین اردبیل با یادآوری اینکه امکان صادرات  و رقابت با تولید‌کنندگان مشهور دنیا را داریم، تاکید کرد: امکان صادرات محصولات این کارخانه به ترکیه، عراق و حتی بسیاری از کشورهای اروپایی وجود دارد.

مذنبی به راه‌اندازی نمایندگی پارچه در تهران اشاره کرد و یادآور شد: ما سعی داریم ابتدا سفارش از مشتری بگیریم و بعد تولید کنیم و بنده ادعا دارم که هیچ وقت محصول انبار انباشت نشده است.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان استان اردبیل در خصوص ورشکستگی کارخانه آرتا تجارت زرین اردبیل اذعان داشت: این ورشکستگی مربوط به سال 88 بوده و ما از زمانی که کارخانه را در خرداد ماه سال90 تحویل گرفته‌ایم سبلان پارچه سابق با نام آرتا تجارت زرین فعال شده و همچنان به فعالیت با قوت و قدرت ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/62007/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول