اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

پیشنهاد 300 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دشتستان

فرماندار دشتستان از پیشنهاد 300 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دشتستان خبر داد.

پیشنهاد 300 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه شهرستان دشتستان هدف مهمی است که تمامی مسئولان اجرایی در راستای تحقق آن در تلاش هستند.

وی افزود: رفع مشکلات و دغدغه‌های اساسی شهرستان دشتستان در راس امور تمامی مسئولان قرار دارد و در انجام فعالیت‌ها و امور خود به‌صورت جدی این موضوع را مورد توجه قرار داده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته کارها و اقدامات بسیار بزرگی در شهرستان دشتستان صورت گرفته، ولی هیچ یک از این اقدامات درخور شان مردم دشتستان نبوده و باید تلاش مضاعف کنیم تا کارهای بزرگ و درخور مردم فهیم دشتستان انجام دهیم.

خرمی بیان داشت: برگزاری انتخابات یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های مسئولان در سه ماهه نخست سال جاری بود و در این زمینه با مشارکت عالی مردم شاهد شکل‌گیری حماسه اقتصادی مدنظر رهبری در این شهرستان بودیم.

وی تحقق حماسه اقتصادی را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و اضافه کرد: پس از شکل‌گیری حماسه سیاسی، تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی که مقام معظم رهبری به عهده دارند و وظیفه اصلی تمامی مدیران و مسئولان اجرایی است که باید با تمام توان در این زمینه تلاش کنند.

این مسئول اذعان داشت: توسعه فرهنگی دشتستان مهم‌ترین هدفی است که در ماه‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم و اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های عمران شهری و روستایی دشتستان از انتظارات و دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان دشتستان است و تمامی اقدامات عمرانی که در سال‌های اخیر تحقق یافته در این راستا بوده است.

خرمی ابراز داشت: در سال جاری 300 میلیارد تومان اعتبارات کارشناسی به‌منظور توسعه دشتستان به شورای برنامه‌ریزی استان پیشنهاد داده‌ایم و تحقق این امر در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، کشاورزی و ... این شهرستان تاثیرات فراوانی خواهد داشت.

وی افزود: توسعه دشتستان با شعار ممکن نیست و باید با عمل‌گرایی و تلاش مضاعف در این زمینه تلاش کنیم و تمام اقدامات ما باید بر این اساس انجام شود.

انتهای پیام/2452/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول