اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار گهرباران در مازندران:

مسئولان سایپا هیچ کاری برای پروژه گهرباران نکردند

بخشدار گهرباران درباره پروژه سایپا گفت: مسئولان سایپا با هدف اشتغال‌زایی 60 هکتار از زمین‌های بخش گهرباران را در اختیار گرفته‌اند و دور آن دیوار کشیده‌اند اما هیچ کاری برای ایجاد اشتغال انجام ندادند.

مسئولان سایپا هیچ کاری برای پروژه گهرباران نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ابراهیم نوائیان شنبه شب در همایش تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش گهرباران با اشاره به وجود برخی نیازها برای توسعه این بخش از تشکیل مجمع سیاست‌گذاری توسعه بخش گهرباران خبر داد.

بخشدار گهرباران در بیان مشکلات این بخش تردد ناوگان حمل و نقل بندر امیرآباد، شرکت صدرا و نیروگاه شهید سلیمی نکا در کنار باریک بودن جاده گهرباران، بن‌بست بودن منطقه گهرباران و عدم اتصال آن به فرح‌آباد ساری و بلاتکلیفی پروژه سایپا با وجود بیکاری جوانان در منطقه را از مشکلات مردم این بخش دانست.

نوائیان درباره پروژه سایپا تصریح کرد: مسئولان سایپا با هدف اشتغال‌زایی 60 هکتار از زمین‌های بخش گهرباران را در اختیار گرفته‌اند و دور آن دیوار کشیده‌اند اما هیچ کاری برای ایجاد اشتغال انجام نداده‌اند.

وی بیان داشت: باید کاری کنیم که این زمین منشا خیر برای مردم منطقه باشد نه اینکه گذشت زمان شامل آن شود و در نهایت تفرجگاهی برای عده‌ای خاص مثل کارکنان شرکت سایپا شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل مجمع سیاست‌گذاری توسط بخش گهرباران را در 15 کارگروه مشتمل بر کارگروه آب شرب، توسعه راه‌ها، بهداشت عمومی، بانوان و خانواده و برخی دیگر از کارگروه‌ها دانست و افزود: تاکنون کارهای مناسبی در این مجمع انجام شده است.

وی از مسئولان، نمایندگان مجلس و دادستانی میاندرود خواست تا جلوی این هدررفتن منابع در شهرستان را بگیرند.

این مسئول در پایان با تشکر از اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش گهرباران در دوره سوم برای اعضای جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول