اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

دستگیری یک متجاوز به عنف در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یک فرد شرور که در محلات کرمانشاه اقدام به تجاوز به عنف و سرقت می‌کرد دستگیر شد.

دستگیری یک متجاوز به عنف در کرمانشاه

سردار کریم کشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: یک فرد شرور که در محلات کرمانشاه اقدام به تجاوز به عنف، سرقت، کیف‌قاپی، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم و سرد می‌کرده، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد شرور تحت تعقیب نیروهای پلیس بوده، ادامه داد: تیم‌های خبری که در سطح شهر اقدامات اطلاعاتی انجام می‌دهند، از مشاهده متهم سابقه‌داری به‌نام "م" در یکی از محلات حوزه کلانتری 16 شهر کرمانشاه خبر دادند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اکیپ پلیس به محل اعزام شدند که متهم پس از اطلاع از حضور پلیس، اقدام به فرار کرد که با اجرای طرح مهار تمام راه‌های ورودی و خروجی تحت نظر گرفته شد.

کشوری از دستگیری این فرد با استفاده از تجربه ارزنده نیروهای پلیس در یک عملیات هماهنگ و منسجم بدون هیچ‌گونه رخدادی خبر داد.

وی اعلام کرد: مردم که نظاره‌گر اقدام پلیس برای دستگیری این متهم سابقه‌دار بودند، پس از دستگیری به ابراز احساسات پرداختند و نیروهای خدوم ناجا را با فرستادن صلوات تشویق کردند.

*61 فقره سرقت توسط پلیس کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقتدار و هوشیاری پلیس در حفاظت از حریم شهروندان، بیان داشت: طی یک هفته گذشته، 61 فقره انواع سرقت توسط پلیس آگاهی استان کرمانشاه کشف شد و در این رابطه 9 متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشوری این سرقت‌ها را شامل سرقت سیم‌ برق، لوازم منزل، خودرو، مغازه و کیف‌قاپی عنوان کرد و افزود: اغلب متهمان سابقه‌دار هستند و در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت شدند که در بازجویی‌های فنی پلیس و در مواجهه با مدارک موجود لب به اعتراف گشودند.

انتهای پیام/2700/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول