اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

آزادی یک گروگان با تلاش 27 تیم پلیس در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش گروگان گرفته شده بود، روز گذشته با تلاش 27 تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان کرمانشاه آزاد شد.

آزادی یک گروگان با تلاش 27 تیم پلیس در کرمانشاه

سردار کریم کشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: فردی که چند روز پیش توسط گروگان‌گیران به گروگان گرفته شده بود، روز گذشته با تلاش 27 تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان کرمانشاه آزاد شد.

کشوری ادامه داد: فردی به ‌نام رضا، قصد مسافرت با خودرو سواری به تهران داشته که خودرو در شهر بیستون دچار نقص فنی می‌شود و پس از رفع نقص خودرو، دو فرد ناشناس به وی مراجعه می‌کنند و از راننده می‌خواهند آن‌ها را تا همدان به‌ صورت رایگان سوار کند و خود را افراد بی‌پولی معرفی می‌کنند.

به گفته وی، یکی از سرنشینان به بهانه‌ای راننده را مجبور به توقف می‌کند و در کمترین زمان ممکن با تهدید سلاح سرد، دست و پا و چشمان راننده را می‌بندند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از رها کردن خودرو در منطقه بیستون توسط این دو نفر خبر داد و بیان داشت: این دو نفر، راننده را تحویل گروه دیگری می‌دهند و گروگان‌گیران از پدر فرد گروگان تقاضای 150 میلیون تومان برای آزادی پسرش می‌کنند.

کشوری با اشاره به اینکه پدر فرد گروگان با خونسردی موضوع را با پلیس در میان گذاشته، عنوان کرد: 27 تیم عملیاتی به‌سرعت کار خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی تمام محورهای مورد نظر را پوشش دادند، تاکید کرد: حضور مقتدرانه پلیس موجب شد گروگان‌گیران عرصه را بر خود تنگ ببینند و از کوه‌های صعب‌العبور متواری شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: تلاش‌های پلیس در این‌باره با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول