اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فسا خبر داد

دستگیری 2 شرور مسلح در فسا

فرمانده انتظامی فسا استان فارس از دستگیری دو شرور مسلح در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 2 شرور مسلح در فسا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ مصطفی محمدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک مورد تیراندازی منجر به جرح در کوه‌های اطراف بخشی از این شهرستان رخ داده است، بلافاصله ماموران به آن محل عزیمت کردند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد یک نفر به وسیله سلاح‌گرم مورد هدف قرار گرفته و ضارب به سمت کوه‌های اطراف متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: ماموران با تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام کارهای اطلاعاتی و فنی در این مورد محل اختفای این شرور مسلح را شناسایی کردند.

محمدی افزود: در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه این شرور و همدستان وی توسط ماموران دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفی‌گاه این اشرار دو سلاح گرم به همراه هفت فشنگ مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در ادامه تصریح کرد: هر دو نفر به همراه پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

محمدی به کسانی که قصد شرارت و برهم زدن نظم و امنیت را دارند هشدار داد تا دست از شرارت بردارند در غیر این صورت توسط پلیس دستگیر و سزای اعمال خود را می‌بینند.

115 موتورسیکلت متخلف توقیف شدند

بر اساس این گزارش همچنین در اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسوارن متخلف در شهرستان کازرون استان فارس طی هفته گذشته  115 موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اعلام این خبر گفت: در راستای روان‌سازی ترافیک و برخورد با موتورسواران متخلف در راستای افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی در شهر کازرون ماموران پلیس راهور با همکاری یگان امداد در هفته گذشته طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشتند.

سرهنگ محسن سروقد ادامه داد: در اجرای این طرح 115 موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک که با انجام حرکات مخاطره‌آمیز موجبات برهم زدن آسایش شهروندان را فراهم کرده بودند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی با هشدار و ارائه توصیه انتظامی به راکبان موتورسوار گفت: راکبان موتورسیکلت در هنگام تردد به منظور جلوگیری از وارد شدن صدمات باید از کلاه ایمنی استاندارد استفاده و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت حق عبور از هرگونه تردد در محل‌های ممنوع و پیاده‌روها به شدت پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی کازرون خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای شهروندان است که می‌توانند با سامانه 197 انتقادات و پیشنهادهای خود را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر جامعه به پلیس ارائه دهند.

افاغنه غیرمجاز دستگیر شدند

ماموران انتظامی سپیدان استان فارس با انجام عملیاتی 94 تبعه افغانی را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی و جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز، ماموران انتظامی این شهرستان اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ سلطان محمدی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی محل زندگی این اتباع را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی 94 تبعه بیگانه افغانی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از این اتباع بیگانه دو اسلحه کشف شد تصریح کرد: اتباع افاغنه غیرمجاز دستگیر شده به منظور اقدامات قانونی برای طرد از کشور در اختیار اردوگاه مراقبتی شیراز قرار گرفتند.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول