اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مقام دوما: آمریکا حق ندارد از طرف جامعه جهانی حرف بزند

رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه با تاکید بر اینکه آمریکا حق ندارد از طرف جامعه بین‌الملل حرف بزند، یادآور شد که خودداری انگلیس از حمله به سوریه، ضربه محکمی به حامیان جنگ در آمریکا و ناتو وارد کرد.

مقام دوما: آمریکا حق ندارد از طرف جامعه جهانی حرف بزند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، "آلکسی پوشکوف" رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه تاکید کرد که آمریکا این حق را ندارد که به نام جامعه بین‌الملل در مناقشه داخلی در سوریه مداخله کند.

پوشکوف روز جمعه در صفحه «توئیتر» خود نوشت: آمریکا حق ندارد از جانب جامعه بین‌المللی حرف بزند، ناتو نیز چنین حقی ندارد. این در حالی است که نیمی از کشورهای عضو ناتو مایل نیستند تا در کشتار مردم سوریه و نابودی دمشق شرکت داشته باشند.

این مقام بلندپایه دوما افزود: خودداری پارلمان انگلیس از حمایت از تجاوز نظامی به سوریه، ضربه محکمی به مواضع طرفداران جنگ در ناتو و در آمریکا وارد کرد.

وی همچنین یادآور شد: اگر آمریکا بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل به سوریه حمله کند، جامعه جهانی باید خواستار آن شود تا جایزه نوبلی که به باراک اوباما داده شده، پس گرفته شود.

پوشکوف در عین حال نوشت: اظهارات رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه آمریکا نشان می‌دهد که تصمیم برای اقدام نظامی علیه سوریه از مدت‌ها قبل گرفته شده است. ولی سئوال اینجاست که آیا آنها می‌توانند در جامعه بین‌المللی متحد و حامی در این راستا برای خود پیدا کنند؟

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول