اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی ناحیه امام رضا(ع) قم عنوان کرد

شرکت تکواندوکاران بسیجی حوزه شهید شیرازی قم در مسابقات قهرمانی استان

مسئول تربیت بدنی ناحیه امام رضا(ع) گفت: 22 تکواندوکار بسیجی حوزه بسیج 12 شهید شیرازی در مسابقات قهرمانی تکواندو استان قم شرکت می‌کنند.

شرکت تکواندوکاران بسیجی حوزه شهید شیرازی قم در مسابقات قهرمانی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از خبرگزاری بسیج استان قم، رضا ملاصادقی با اعلام حضور تکواندوکاران بسیجی حوزه شهید شیرازی در مسابقات استانی اظهار داشت: 22 نفر از تکواندوکاران بسیجی خردسال و نونهال حلقه‌های صالحین باشگاه شهید مهدی خبیر وابسته به حوزه مقاومت 12 شهید شیرازی در مسابقات قهرمانی تکواندو استان قم شرکت می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات در روز جمعه 8 شهریور باشرکت 20 باشگاه استان و 170 شرکت‌کننده در سالن خانه تکواندو استان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی ناحیه امام رضا(ع) یادآور شد: این سالن از مجموعه سالن‌های حلقه‌های صالحین استان است که توسط سازمان ورزش بسیج احداث شده و برای اولین بار است که در قالب بسیجیان حلقه‌های صالحین در مسابقات رسمی استانی شرکت می‌کند.

ملاصادقی فعالیت‌های ورزشی سالن شهید مهدی خبیر را بسیار گسترده عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد افتخار آفرینی این بسیجیان در عرصه‌های استانی، کشوری و جهانی باشیم.

وی در پایان گفت: این سالن که در منطقه محروم استان بنا شده توانسته خدمات ارزنده‌ای در احیای فضای فرهنگی منطقه ایفا کرده و معضلات فرهنگی محدوه پیرامونی خود را برطرف کند.

انتهای پیام/2258/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول