اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس کمیته هماهنگی معارضان سوریه در گفت‌وگو با فارس:

اجرای توافقنامه دفاعی ایران ‌- ‌سوریه برای مقابله با هرگونه تجاوز را تایید می‌کنیم

رئیس کمیته هماهنگی معارضان سوریه با بیان اینکه اجرای توافقنامه دفاع مشترک ایران و سوریه را تایید می‌کنیم، تاکید کرد در برابر هر گونه تجاوز احتمالی به سوریه در یک سنگر در کنار ارتش سوریه خواهیم بود.

اجرای توافقنامه دفاعی ایران ‌- ‌سوریه برای مقابله با هرگونه تجاوز را تایید می‌کنیم

 «حسن عبد العظیم»، رئیس کمیته هماهنگی معارضان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تاکید کرد که این کمیته در برابر هرگونه تجاوز آمریکا به سوریه مقاومت خواهد کرد و در یک سنگر در کنار ارتش سوریه به دفاع از میهن خود خواهیم پرداخت.

عبد العظیم گفت: کمیته هماهنگی معارضان سوریه به شدت هرگونه تجاوز و تعدی خارجی به سوریه را محکوم می‌کند و براین باور است که این تهدیدات ناقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه است و موضع کمیته در خصوص مقاومت در برابر این تجاوزها قاطع و جدی است.

رئیس کمیته هماهنگی معارضان سوریه در پاسخ به این سوال که این کمیته در برابر تجاوز طرف‌های خارجی چه موضعی اتخاذ خواهد کرد، گفت: کمیته در سنگر وطن ومردم و دولت سوریه خواهد بود و ارتش سوریه نیز یکی از ارکان دولت سوریه است و وظیفه قانونی آن دفاع از وطن است.

وی افزود: کمیته هماهنگی معارضان سوریه در یک سنگر در کنار ارتش سوریه در قبال هرگونه تجاوز و تعدی که از جانب هر طرف به سوریه صورت گیرد، خواهد بود.

عبد العظیم در خصوص موضع «ائتلاف معارضان سوری» که از تجاوز احتمالی کشورهای غربی و آمریکا حمایت کرده و آن را ضربه به نظام سوریه و نه سوریه به شمار آورده بود، گفت: کمیته معارضان سوریه موضع تمام اطراف سوری که حامی و تایید کننده تجاوز به سوریه است، را رد و تاکید می‌کند که این کمیته رابطه خود با چنین طرف‌هایی را قطع خواهد کرد.

عبد العظیم ضمن تایید اجرای توافقنامه دفاع مسترک ایران و سوریه برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی به سوریه از تمام کشورهای عربی و اسلامی خواست برای پاسخ به این تهدیدات در کنار سوریه قرار گیرند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول