اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین در گفت‌وگو با فارس:

نیروهای مقاومت فلسطینی در هرگونه تجاوزی کنار سوریه خواهند بود

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین با اشاره به اینکه نیروهای فلسطینی در حال بررسی گزینه‌های مقاومت در کنار سوریه و کمک به آن از داخل سرزمین‌های اشغالی هستند، تاکید کرد این نیروها در هر گونه تجاوزی در کنار سوریه خواهند بود.

نیروهای مقاومت فلسطینی در هرگونه تجاوزی کنار سوریه خواهند بود

 «خالد عبد المجید»، دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تهدیدات آمریکا و اسرائیل علیه سوریه را گامی مایوسانه از سوی ائتلاف غربی – صهیونیستی و هم پیمانان این ائتلاف در منطقه دانست.

عبد المجید گفت: جبهه مبارزه مردمی فلسطین و نیروهای عمل فلسطینی بر این باور هستند، خطراتی که غرب از آنها یاد می‌کند و به واسطه آن سوریه را تهدید می‌کنند، همان خطراتی است که هم پیمانان غرب را در منطقه تهدید خواهد کرد.

وی تاکید کرد که جبهه مبارزه مردمی فلسطین در صورت وقوع هرگونه تجاوز خارجی به سوریه در کنار ارتش و مردم و رهبران سوریه خواهد بود.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین در ادامه تاکیدات خود گفت که با وجود بزرگ‌نمایی‌های بسیاری که درباره جنگ علیه سوریه صورت می‌گیرد، اما این بحران تنها مختص سوریه نیست، بلکه بازتاب‌های این تجاوز دامنگیر طرف‌هایی خواهد شد که دست به آن می‌زنند.

عبد المجید در ادامه افزود: جبهه مبارزه مردمی فلسطین و محور مقاومت بر این باور است که مردم و ارتش و رهبران سوریه از این توانمندی و قدرت برخوردار هستند که موفقیت و پیروزی بزرگی با وجود خسارت‌هایی که ممکن است، به کشور وارد شود، را محقق کنند و بار دیگر یادآور پیروزی سال 1956 مصر باشند که از تجاوز سه گانه کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی پیروز و سربلند بیرون آمد.

عبد المجید از تمام کشورها و طرف‌های منطقه‌ای خواست در کنار سوریه بایستند و هریک برنامه و نقشه‌ای را برای مقابله با تهدیدات امریکا و غرب اتخاذ کنند و این تنها مسئولیت سوریه نیست که در برابر تجاوزات آمریکایی و غربی ایستادگی کنند، بلکه این مسئولیتی بر دوش همه نیروهای مقاومت و شرافتمند جهان عرب و سراسر جهان است که در برابر چنین تجاوزاتی ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد که نیروهای فلسطینی در برابر هرگونه تجاوزی که به سوریه انجام شود، در کنار سوریه خواهند بود و فلسطینیان داخل سرزمین‌های اشغالی اقدام به تشکیل کمپین‌هایی برای ایستادگی در برابر این تجاوز احتمالی کردند و در محکومیت حمله به اولین و مهمترین کشور مقاومت در منطقه تظاهرات و راهپیمایی‌های اعتراض آمیزی برگزار کردند.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین توضیح داد که این جبهه و نیروهای العمل درحال به بررسی گزینه‌های مقاومت و ایستادگی در کنار نظام سوریه و کمک به آن به ویژه از داخل سرزمین‌های اشغالی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول