اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر کرج:

کرج نیازمند ثبات مدیریتی است

سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت توجه به ثبات مدیریتی در این کلانشهر تاکید کرد.

کرج نیازمند ثبات مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداله پورمظاهری گفت: مدیریت شهر کرج سرزندگی و شادابی متناسب با این فضا را در سطح شهر تزریق کرده و این مسئله باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرهایی که به ثبات مدیریتی رسیده‌اند توسعه و پیشرفت چشمگیری را کسب کردند، افزود: در تمامی دستگاه‌هایی که ثبات مدیریتی داشته‌اند، ثمرات بسیار زیاد و قابل توجهی به دست آمده است که هم به نفع شهر و هم به نفع شهروندان بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبات مدیریتی افزون بر کارآمدی و بهره‌گیری از عقلانیت در حل مشکلات کلانشهری چون کرج، موجب خواهد شد با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام طبق زمان‌بندی‌های اعلام شده به سوی توسعه پایدار شهری گام‌های بلندی برداشت.

پورمظاهری با بیان اینکه اکنون در شهرداری‌های کلانشهری همچون تهران و اصفهان عمر شهرداران این کلانشهرها به ترتیب قریب به 8 و 12 سال است، افزود: پروژه‌های عمرانی غالب فعالیت‌های شهرداری را در بر می‌گیرد و در این میان ایجاد تقاطعات غیر همسطح یکی از برنامه‌های در دست اقدام شهرداری بوده و تا جایی پیش رفته است که استاندار سابق البرز، شهردار کرج را مرد تقاطعات غیر همسطح معرفی کرد.

وی افزود: در زمان تصدی شهرداری کرج توسط سید علی آقازاده، اقدامات مطلوبی در بخش مدیریت شهری به خصوص عمران کرج انجام شده است.

این مسئول گفت: در واقع طی چند سال گذشته بخش مدیریت شهری کرج رشد مطلوبی را داشته است و توانسته زمینه‌های رفاه و آسایش شهروندان را فراهم آورد.

وی یادآور شد: جهش اقدامات عمرانی در کلانشهر کرج توسط شهرداری بی‌نظیر است و در واقع در سال‌های اخیر،‌ کرج پیشرفت مطلوبی کرده است.

*توسعه چشمگیر کرج نتیجه تعامل و ثبات مدیریت شهری است

وی در بخش دیگری از سخنانش، تلاش شهردار کلانشهر کرج را زمینه‌ساز فراهم آوردن بسترهای رشد و توسعه شهر دانست و افزود: حاصل عملکرد خردمندانه شهردار کرج و دیگر مسئولان مجموعه مدیریت شهری آبادنی و انتفاع این کلانشهر است.

این مسئول اظهار داشت: در دوره کنونی به دلیل هم‌پوشانی و تعامل همه‌جانبه مجموعه شهرداری با شورای اسلامی شهر کرج اقدامات عمرانی در این کلانشهر بیش از پیش نمود یافته است.

این مسئول حجم فعالیت‌های عمرانی در کرج را یادآور شد و با بیان اینکه ظرفیت‌های بالقوه بسیار قابل توجهی در استان البرز و کلانشهر کرج وجود دارد، اظهارداشت: رایزنی به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی، تفریحی و زیرساختی و تدوین راهکارهای مناسب به منظور جذب مشارکت بخش خصوصی در این زمینه از فعالیت‌های مهم مجموعه مدیریت شهری کرج است.

این عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر کرج، با تاکید بر ثبات مدیریتی تصریح کرد: این امر سبب می‌شود مدیران پس از نیازسنجی و آسیب‌شناسی وقت کافی برای اصلاح امور را داشته باشند و این در حالی است که تغییرات سریع مدیران ممکن است موجب رها شدن برخی امور شده و در نهایت این شهروندان و مردم هستند که از این جابجایی‌ها متضرر خواهند شد.

  انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول