اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه

دادستان جدید بابلسر معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان بابلسر با حضور حجت‌الاسلام موسوی معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری مازندران برگزار شد.

دادستان جدید بابلسر معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان بابلسر شامگاه پنجشنبه با حضور حجت‌الاسلام موسوی معاون قضایی رئیس‌کل و سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان، مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان بابلسر برگزار شد.

در این مراسم دادستان قبلی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه بابلسر شهری توریستی و مسافرپذیر است، اظهار داشت: همواره یکی از دغدغه اصلی این شهرستان مشکلات فرهنگی بوده است.

سیدیوسف مطهری‌نیا با بیان اینکه از تیرماه 89 فعالیتش را به عنوان دادستان در این شهرستان آغاز کرده است، گفت: از همان روزهای اول رفع مشکلات فرهنگی و ارائه راهکار لازم برای مقابله با تهاجم فرهنگی در راس برنامه‌های ما بوده است.

وی اضافه کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی این شهرستان با همکاری امام جمعه، سپاه و شورای شهر تشکیلاتی با عنوان هسته‌های پیشگیری از وقوع جرم راه‌اندازی شد.

مطهری‌نیا با بیان اینکه در همان روزهای اول موفق شدیم با حضور در مساجد و محافل مذهبی 300 نیروی حزب‌اللهی را جذب کرده و آموزش دهیم، اذعان داشت: این 300 نفر در قالب 30 هسته 10 نفره تشکیل و با حضور در مناطق آسیب‌پذیر افراد شرور را شناسایی و به ما معرفی می‌‌کردند.

وی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش در این مدت اجرای وظایف در راستای قانون بوده است.

به گزارش فارس، طی احکام صادر شده محسن نوروزی به عنوان دادستان شهرستان بابلسر معرفی و از زحمات سیدیوسف مطهری‌نیا دادستان قبلی این شهرستان تقدیر شد.

سیدیوسف مطهری‌نیا دادستان سابق شهرستان بابلسر قرار است در دادگاه تجدیدنظر مازندران مشغول فعالیت شود و محسن نوروزی نیز قبل از این دادستان شهرستان جویبار بوده است.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول