اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

موفقیت امور آبفای بوشهر در طرح تکریم ارباب رجوع

در آیینی از امور آب و فاضلاب شهرستان بوشهر که حائز رتبه اول در طرح تکریم ارباب رجوع در بوشهر شده است تجلیل شد.

موفقیت امور آبفای بوشهر در طرح تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی احمدی، عصر امروز در آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره شهید رجایی با تبریک هفته دولت، این هفته را بهترین فرصت برای ارائه عملکرد یک‌ساله اداره‌ها دانست و گفت: ارائه عملکرد اداره‌ها موجب می‌شود تا مردم از نحوه و چگونگی فعالیت‌های اداره‌ها آگاه شوند.

وی با بیان اینکه آب و فاضلاب بوشهردر بین شرکت‌های دولتی بهترین عملکرد را در تکریم ارباب رجوع داشته است تصریح کرد: به همین منظور استاندار بوشهر با اهداء لوح تقدیری از خدمات امورآب و فاضلاب بوشهر تجلیل کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوشهرگفت: این امور در طرح سنجش رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در سال 91 به‌عنوان رتبه اول در گروه شرکت‌های دولتی معرفی شد.

احمدی با بیان اینکه استاندار بوشهر در لوح تقدیر از خدمات این امور تقدیر کرده است بیان کرد: رعایت حرمت انسان‌ها، بنیادی‌‌ترین ارزش نظام اسلامی است و ارتقاء کیفیت در احترام و تکریم ارباب رجوع در سیستم نظام اسلامی ایران هدف نهایی برنامه‌های تحول اداری است.

وی افزود: در طرح سنجش رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهرامور آب و فاضلاب بوشهر رتبه اول در گروه شرکت‌های دولتی شهرستان بوشهر را کسب کرده است که مورد تجلیل مسئولان قرارگرفت.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول