اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

کشف 3.5 تنی خمیر مرغ فاسد در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف و ضبط یک محموله 3.5 تنی خمیر مرغ فاسد در ملایر خبر داد.

کشف 3.5 تنی خمیر مرغ فاسد در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی و قاچاقچیان و توجه ویژه به سلامت مردم است.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 ملایر طی اجرای ایست و بازرسی در مبادی ورودی شهرستان در 24 ساعت گذشته به یک خودروی کامیون یخچال‌دار در ورودی حرم‌آباد مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: این کامیون که از رباط‌کریم به سمت کرمانشاه در حال حرکت بود بعد از بازرسی نیروهای انتظامی ملایر متوقف شد.

وی ابراز داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با کارشناسان دامپزشکی ملایر و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت معلوم شد که محموله قابل حمل یک محموله فاسد است.

سعیدی گفت: در این بازرسی 3.5 تن خمیر مرغ فاسد کشف و ضبط شد و پس از دستگیری راننده کامیون، پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه خمیر مرغ از مواد اولیه تولید سوسیس و کالباس است، گفت: استفاده از مواد فاسد سلامتی افراد جامعه را به شدت به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: بعد از کشف سه محموله بزرگ مواد مخدر در ملایر از ابتدای سال جاری این بزرگ‌ترین محموله مواد غذایی فاسد در پنج ماه نخست سال‌جاری است.

انتهای  پیام/89013/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول