اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‌رسانی به زائران صورت می‌گیرد

راه‌اندازی مجتمع خدماتی رفاهی در پارک‌سوار شمالی قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم از راه‌اندازی مجتمع خدماتی رفاهی در پارک‌سوار شمالی قم به منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران خبر داد.

راه‌اندازی مجتمع خدماتی رفاهی در پارک‌سوار شمالی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی گفت: این مجتمع با 700 متر زیربنا توسط شهرداری احداث شده که می‌تواند خدمات بسیاری را به شهروندان و زائران کریمه اهل ‌بیت(س) ارائه کند.

وی ابراز داشت: با توجه به موقعیت پارک‌سوار شمالی که در ابتدای بلوار زائر مستقر شده است این مجتمع خدماتی می‌تواند بهترین خدمات را ارائه کرده و مشکلات زائران را کاهش دهد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم عنوان داشت: برای راه‌اندازی این مجتمع یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که شامل احداث و تجهیز می‌باشد.

عزتی افزود: این مجتمع شامل رستوران، فروشگاه مواد غذایی و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و ... است تا بتوانیم علاوه بر ارائه خدمات رفاهی، به معرفی محصولات استان هم بپردازیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفری که به قم داشتند خواستار معرفی محصولات صنایع دستی استان شدند و این نکته را در جمع مدیران استان هم مطرح کردند و شهرداری در راستای تحقق منویات ایشان، بازارچه صنایع دستی را در این مجتمع دایر کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم افزود: با توجه به حجم ورودی مسافر به قم و به ویژه به پارک‌سوار شمالی، وضعیت این پارک‌سوار مناسب نبود که با دستور شهردار کلانشهر قم طراحی‌ لازم صورت گرفته و قرار است در آینده نزدیک این مجتمع افتتاح و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/78002/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول