اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان کامیاران معرفی شد

تیشه‌گران: ارتقای ورزش در کردستان نیازمند حمایت مسئولان است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به کمبود منابع مالی و محدودیت‌های پیش رو در حوزه ورزش گفت: ارتقای ورزش در کردستان نیازمند حمایت مسئولان است.

تیشه‌گران: ارتقای ورزش در کردستان نیازمند حمایت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان کامیاران اظهار داشت: بدون برخورداری از اعتبارات مناسب و منابع انسانی کارها پیش نمیرود.

وی تصریح کرد: بسترها و استعدادهای خوبی برای توسعه ورزش در استان فراهم است که با حمایت مسئولان می‌توانیم زمینه شکوفایی هرچه بیشتر از آنها را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی زمینه ارتقا ورزش استان و رسیدن به جایگاه واقعی آن فراهم شود.

فرماندار کامیاران نیز در این جلسه با اشاره به نقش ورزش در ارتقا سلامتی روحی و جسمی افراد در جامعه عنوان کرد: توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و نهادینه شدن آن، زمینه را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم شود.

به گفته علی‌عسکر روحانی، حضور فعال جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های ورزشی موجب تقویت روحیه نشاط و بالندگی در آنان برای اجرای برنامه‌های کلان جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در برای ارتقاء امکانات فرهنگی ورزشی ، جذب منابع و حمایت‌های خیرین و مردمی به منظور ادامه حرکت رو به جلو ، حل مشکلات اداره ورزش و جوانان و رشته‌های مختلف ورزشی بکار خواهم بست.

در پایان این جلسه ضمن معرفی رضا باجلانی به عنوان سرپرست این اداره از زحمات سید محسن دکه تقدیر شد.

انتهای پیام/79014/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول