اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک روز

رزمایش گردان‌های الزهرا سپاه ناحیه اراک آغاز شد

رزمایش گردان‌های پایگاه محور بسیج خواهران کوثر دو و کوثر سه سپاه ناحیه اراک به مدت یک روز در سپاه ناحیه اراک آغاز شد.

رزمایش گردان‌های الزهرا سپاه ناحیه اراک آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده سپاه ناحیه اراک پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش گردان‌های الزهرا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس گفت: ‌این رزمایش یک روزه با حضور 5 گردان از حوزه‌های کوثر 2 و 3 سپاه ناحیه اراک با راهپیمایی تاکتیکی آغاز شده است.

عطاء‌الله میرکمالی افزود: آموزش ایمنی و تامینی، آموزش امداد و نجات، آموزش نقش خواهران در مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات، زیارت شهدای گمنام و برگزاری کلاس‌های اعتقادی از بخش‌های این رزمایش است.

وی ارتقاء سطح آمادگی، افزایش مهارت‌های تاکتیکی و تکنیکی، بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی برای مقابله با بحران در مواقع اضطراری را از اهداف این رزمایش عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: رزمایش گردان‌های الزهراء(س) به منظور بالا بردن توان مقابله با اغتشاشات شهری و امداد و نجات و پدافند غیر عامل انجام می‌شود تا در مواقع نیاز در عرصه‌های کمک رسانی و ماموریت‌های مختلف بتوان از وجود بسیجیان آموزش دیده و کارآمد استفاده کرد.

میرکمالی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند تا به این نظام ضربه بزنند، بیان داشت: باید برای گسترش فرهنگ بسیجی در سطح جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد و در شرایط کنونی، پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها مستلزم بالا بردن روحیه بسیجی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و فداکاری است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش یک روزه و دو روزه گردان‌های الزهرا سپاه ناحیه اراک هر ساله در دو یا سه مرحله به صورت متمرکز یا غیر متمرکز برگزار می‌شود، ادامه داد: امروز اردوی یک روزه برگزار شده و در هفته آتی رزمایش دو روزه گردان‌های الزهرا حوزه کوثر یک برگزار خواهد شد.

این مسئول متذکر شد: رزمایش گردان‌های الزهرا و عاشورای سپاه ناحیه اراک نیز در سه ماهه سوم سال جاری برگزار خواهد شد.

میرکمالی اذعان داشت: اجرای این رزمایش‌ها گامی بسیار ارزنده در راستای تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام راحل(ره) و تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/87002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول