اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

پیشرفت 197 درصدی اقدامات عمرانی شهرداری قم در سال 92

شهردار قم گفت: اقدامات عمرانی شهرداری قم در سال جاری نسبت به سال گذشته 197 درصد رشد داشته و این میزان در سال 91 نسبت به سال قبل از آن 61 درصد و نسبت به سال 89 هم 67 درصد است.

پیشرفت 197 درصدی اقدامات عمرانی شهرداری قم در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در مراسم آغاز به کار دستگاه عظیم حفاری TBM مترو قم با بیان اینکه امروز یکی از روزهای مهم قم محسوب می‌شود اظهار کرد: مترو یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی در شهر کریمه اهل بیت است.

وی افزود: تقاطع غیر همسطح شهدای 15 خرداد هم که در محل تقاطع عمار یاسر با بلوار 15 خرداد ساخته می‌شود یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی قم محسوب می‌شود.

شهردار قم با بیان اینکه دستگاه عظیم حفاری مترو به دست مهندسان و کارشناسان ایرانی در قم مونتاژ شده است گفت: از دیگر دستاوردهای مهم مجموعه مدیریت شهری در قم می‌توان به ساخت کارخانه پیشرفته تولید آسفالت و ورمی‌کمپوست اشاره کرد.

وی ادامه داد: شهرداری قم در راستای عمل به فرامین رهبری مبنی بر تحقق حماسه اقتصادی گام‌های بزرگی برداشته است.

دلبری با بیان اینکه مترو قم با وجود همه مشکلات موجود بدون وقفه و به صورت شبانه‌روزی به کار خود ادامه داده است عنوان داشت: زمانی که مسئولیت شهرداری را قبول کردم تونل مترو 57 متر پیشرفت داشت و امروز طول حفاری به 1020 متر رسیده است؛ تملک 40 هزار متر برای ایستگاه نخست و نیز فعالیت در پنج ایستگاه دیگر هم جزء فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

شهردار قم با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم و نیز قرارگاه قائم و بنیاد تعاون ارتش در پروژه‌های عمرانی قم مشغول فعالیت هستند گفت: در قم باید کارهای بزرگ انجام شود و شهرداری هم تلاش می‌کند به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته باشد تا هیچ رکودی در مجموعه طرح‌ها به وجود نیاید.

وی افزود: اقدامات عمرانی شهرداری قم در سال جاری نسبت به سال گذشته 197 درصد رشد داشته و این میزان در سال 91 نسبت به سال قبل از آن 61 درصد و نسبت به سال 89 هم 67 درصد است.

دلبری با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری قم در سال جاری در شش ماهه نخست تحقق یافته است، گفت: این اقدام با تلاش شهرداری‌های مناطق و معاونت‌های گوناگون به ثمر نشسته است.

انتهای پیام/78004/ج30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول