اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شورای امنیت روسیه: حمله به سوریه منجر به هرج و مرج در کل خاورمیانه می‌شود

یک مقام شورای امنیت روسیه طرح حمله نظامی غرب به سوریه را «ماجراجویی خطرناک» نامید که کل منطقه خاورمیانه را به هرج و مرج کشیده و تنها باعث آسیب بیشتر مردم سوریه و کشورهای همسایه خواهد شد.

شورای امنیت روسیه: حمله به سوریه منجر به هرج و مرج در کل خاورمیانه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، یک مقام شورای امنیت روسیه تاکید کرد که اقدام نظامی غرب علیه سوریه کل منطقه خاورمیانه را دچار هرج و مرج کرده و باعث تقویت مواضع القاعده خواهد شد.

این مقام روس که نامش فاش نشده است،  طرح برخی کشورهای غربی برای حمله به سوریه را «یک ماجراجویی خطرناک» نامید که نتیجه آن نه تنها آسیب دیدن بیشتر مردم سوریه، بلکه مردم کشورهای همسایه و حتی مردم در خود آن کشورهای غربی خواهد بود.

وی افزود: بدون تردید استفاده از سلاح شیمیایی از طرف هر کس که باشد، غیر قابل قبول و ممنوع است. ولی فعلا پاسخ این سئوال معلوم نیست که چه کسی در سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است: دولت یا مخالفان؟ این بازرسان سازمان ملل که در حال حاضر در سوریه بسر می‌برند هستند که باید به این سئوال پاسخ دهند. جامعه بین‌الملل باید منتظر نتیجه تحقیقات آنها باشد.

این اظهارات در حالی صورت گرفته است که برخی کشورهای غربی در حال بررسی امکان اقدام نظامی علیه سوریه به بهانه بکارگیری سلاح شیمیایی هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول