اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

روحانی اجازه رسوخ افراد منفعل به پرونده هسته‌ای را ندهد

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور که خود روزگاری دیپلمات بوده اجازه ورود افراد سازشکار و منفعل به پرونده هسته‌ای را نخواهد داد.

روحانی اجازه رسوخ افراد منفعل به پرونده هسته‌ای را ندهد

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: من هم راجع به طرح موضوعی انفعالی در برخی از رسانه‌ها در خصوص موضوع هسته‌ای مطالبی را از خود رسانه‌ها شنیدم.

وی گفت: پرونده هسته‌ای ایران چیزی نیست که عده‌ای بخواهند بر‌اساس تحلیل‌های خود مسیر آن را مشخص کنند بلکه مسیری تعیین شده با پشتیبانی ملت و رهبری است که همین مسیر را تا آخر طی خواهد کرد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز حق این ملت است و کسی نمی‌تواند برای خوشایند دیگران با سرنوشت آن بازی کند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی طرح برخی موضوعات از سوی افرادی با هویت نامعلوم را تنها ریختن آب به آسیاب دشمن دانست و گفت: چرا عده‌ای همواره باید برای بزرگ کردن خود به فکر تحقیر کشور باشند و این‌گونه منافع ملی را قربانی مطامع شخصی کنند.

وی با تقبیح ابراز چنین سخنانی تصریح کرد: چرا نباید از سرنوشت و سرگذشت کشورهای اسلامی درس عبرت بگیریم و آیا وضعیت فعلی سوریه به دلیل ساز ناموافق زدن برخی از داخلی‌های همان کشور نیست.

حجت‌الاسلام بزرگواری با قدردانی از رئیس‌جمهور جدید که در سخنان خود تاکنون ذره‌ای از منافع ملی کوتاه نیامده است، ابراز کرد: حتم دارم که رئیس‌جمهور که خود در دوره‌ای مسئولیت پرونده هسته‌ای را بر عهده داشته و دشمنی‌های استکبار در این پرونده را با همه وجود لمس کرده، اجازه نمی‌دهد که حق ملت ایران پایمال شود.

این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با ابراز این سخن که رئیس‌جمهور نباید حتی در رده‌های دوم و سوم این پرونده اجازه رسوخ افراد منفعل را بدهد، تصریح کرد: پرونده هسته‌ای ما شفاف و روشن است که نباید اجازه دهیم برخی افراد به هر قیمت و به هر دلیل خدشه‌ای به آن وارد کنند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول