اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عضو کمیته معارضان سوری در گفت‌وگو با فارس:

در برابر هرگونه تجاوز آمریکا به خاک سوریه می‌ایستیم

عضو دفتر اجرایی کمیته هماهنگی معارضان سوری تاکید کرد با وجودی‌که در جریان معارض قرار داریم، اما در برابر هرگونه تجاوز احتمالی آمریکا به خاک سوریه از کشور خود دفاع می‌کنیم.

در برابر هرگونه تجاوز آمریکا به خاک سوریه می‌ایستیم

«احمد عسراوی»، عضو دفتر اجرایی کمیته هماهنگی معارضان سوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تاکید کرد، ما در کمیته هماهنگی معارضان سوری با وجودی‌که در جریان معارض با نظام سوریه قرار داریم، اما در برابر هرگونه تجاوز احتمالی آمریکایی و یا غیر آمریکایی به خاک سوریه مخالفت و در برابر آن ایستادگی می‌کنیم.

العسراوی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد که دولت آمریکا برای تجاوز به سوریه از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده است، به ویژه آنکه کمیته تحقیق بین المللی همچنان در سوریه به سر می‌برد و به تحقیقات خود در خصوص استفاده از سلاح شیمیایی ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر دولت آمریکا می‌خواهد عاملان واقعی و اصلی استفاده از سلاح‌های شیمیایی را شناسایی کند، باید در انتظار پایان کار کمیته تحقیق باشد. اما بدون تردید با توجه به این نحوه تعامل آمریکا تردیدی باقی نمی‌ماند که این کشور پیشاپیش هماهنگی‌های لازم با کشورهای غربی برای حمله به سوریه را انجام داده است.

العسراوی تاکید کرد که هدف این تجاوز احتمالی از بین بردن قدرت و توان نظامی سوریه است، به خصوص اینکه این قدرت از جمله مهمترین عوامل تهدید کننده موجودیت رژیم صهیونیستی و در این مدت نیز ارتش سوریه ثابت کرد که دارای انبارها و ذخایر گسترده موشکی است، به همین دلیل آمریکا و غرب تصمیم گرفتند تا این قدرت سوریه هدف قرار دهند و به این طریق امنیت رژیم صهیونیستی را برای سال‌های آینده تضمین کنند.

انتهای پیام/ز 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول