اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

کارخانه‌های نیمه‌تمام تجهیز و تکمیل شوند

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌‌برداری از کارخانه‌های نیمه‌تمام معضل بیکاری را تا اندازه زیادی رفع کرده و آن را تا مرز ریشه‌کن شدن پیش‌ می‌برد.

کارخانه‌های نیمه‌تمام تجهیز و تکمیل شوند

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: کارخانه‌های زیادی در مناطق مختلف کشور احداث شده ‌که تعدادی از آنها در مرحله بهره‌برداری بوده و تعدادی نیز نیمه‌تمام رها شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از آنها می‌توان گامی‌ در راستای اشتغال‌زایی برداشت، افزود: معضل بیکاری هم‌اکنون مهم‌ترین دغدغه و دل‌مشغولی مسئولان و مردم قلمداد می‌شود.

بیگی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه وی کارخانه‌های نیمه‌تمام زیادی وجود دارد، اضافه کرد: کارخانه فرآوری سنگ، کارخانه ذوب آهن، پتروشیمی میاندوآب و تصفیه شکر از جمله مهم‌ترین آنها قلمداد می‌شود، که برای تجهیز و راه‌اندازی آنها اهتمام می‌شود.

این مسئول با اظهار به اینکه باید در راستای صیانت از اشتغال موجود، تجهیز و تکمیل کارخانه‌های نیمه‌تمام گام برداشت، بیان داشت: منابع مالی مورد نیاز باید به این واحدهای صنعتی و تولیدی اختصاص یابد تا آنها به چرخه اقتصاد کشورمان وارد شوند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: برای تحقق یافتن منویات رهبری باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی به طور حداکثری بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/61002/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول