اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

بهره‌برداری از 4 پروژه عمرانی و خدماتی در فراهان آغاز شد

همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان فراهان آغاز شد.

بهره‌برداری از 4 پروژه عمرانی و خدماتی در فراهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک استاندار مرکزی در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌‌ها گفت: شهرستان فراهان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش کشاورزی برخوردار است که استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد افزود: با توجه به اینکه بیش از چند سال از تبدیل فراهان به شهرستان نگذشته، این منطقه با کمبودهای بسیاری مواجه است که تلاش داریم این کمبودها را جبران و زمینه رشد و پیشرفت هر چه بیشتر این منطقه را فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: فراهان یکی از قطب‌های مهم تولید محصولات کشاورزی در استان است که ارتقاء و توسعه این بخش از ضروریات اجتناب‌ناپذیر است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه با ارتقای فراهان به شهرستان نمایندگی 90 درصد دستگاه‌های اجرایی در این منطقه مستقر شده‌اند، بیان داشت: دستگاه‌های مستقر در فراهان باید بکوشند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و برای توسعه و پیشرفت منطقه برنامه‌ریزی کنند.

شعبانی‌فرد با اشاره به رایزنی‌هایی برای ارتقاء تلخاب به شهر گفت: تلاش داریم با ارتقای تلخاب به شهر بسترهای لازم برای افزایش سهم این منطقه در تولید ثروت و توسعه استان را فراهم سازیم.

در این مراسم چهار پروژه عمرانی و خدماتی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در فراهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طرح توسعه ساختمان فرمانداری فراهان با 600 متر مربع زیربنا و سرمایه گذاری یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی شامل امکانات سالن اجتماعات، حوزه سیاسی و انتخابات، امور فرهنگی و عمرانی، مسجد امام حسین(ع) در زمینی به وسعت 220 متر مربع و با اعتبار سه میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری فراهان، مجتمع توریستی تفریحی کوثر در زمینی به وسعت 12 و نیم هکتار با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال و امکانات رستوران، دریاچه موزیکال، مسجد، پیست‌های دوچرخه سواری و اسکیت و هتل، ساختمان دهیاری تلخاب در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع با زیربنای 220 متر مربع با اعتبار پنج میلیارد و یک‌صد میلیون ریال، آسفالت مسیر مجتمع دامداری تلخاب با اعتبار یک میلیارد و 260 میلیون ریال، اصلاح معابر و شانه‌های خاکی ورودی روستا با اعتبار سه میلیارد ریال و جدول گذاری یک هزار و 332 متر از معابر تلخاب با چهار میلیارد ریال از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در این مراسم بود.

انتهای پیام/87001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول