اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

بهره‌مندی 6 هزار خانوار مددجو از بیمه‌های اجتماعی در کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از بهره‌مندی 6 هزار و 267 خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد از خدمات بیمه‌های اجتماعی در این استان خبر داد.

بهره‌مندی 6 هزار خانوار مددجو از بیمه‌های اجتماعی در کردستان

قنبر موسی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در طول چهار ماهه اول سال‌جاری برای بیمه درمانی 27 هزار و 762 نفر، اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 135 میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

به گفته وی، به 228 مددجو نیز با صرف اعتباری بالغ بر 247 میلیون تومان خدمات ویژه در سطح استان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از توسعه بیمه‌های اجتماعی مددجویان به عنوان یکی از اقدامات قاب توجه امداد نام برد و بیان کرد:‌ از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو میلیارد و 370 میلیون تومان حق بیمه برای 6 هزار و 267 خانوار زیرپوشش این نهاد هزینه شده است.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: به منظور رفع سوءتغذیه یک‌هزار و 545 کودک نیازمند در سطح استان نیز اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان صرف شده است.

وی اظهار کرد: بیش از 40 میلیون تومان نیز در راستای ارائه خدمات بهداشتی به 5 هزار و 191 مددجوی زیرپوشش این نهاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از ارائه بیش از 17 میلیارد تومان خدمات در سرفصل‌های مختلف به مددجویان و نیازمندان زیرپوشش امداد در سطح استان خبر داد و اذعان کرد: 15 میلیارد تومان از این خدمات به صورت بلاعوض و 2 میلیارد هم به صورت وام قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

موسی‌نژاد در پایان از حمایت این نهاد از یک‌هزار و 100 بیمار صعب‌العلاج در استان خبر داد و متذکر شد: این نهاد از 145 بیمار خاص نیز حمایت و در سرفصل‌های مختلف خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/79002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول