اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

افتتاح پروژه‌های خدمات‌دهی به جامعه روستایی در هفته دولت

فرماندار راور پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت را 10 مورد ‌عنوان کرد و گفت: عمده پروژه‌های افتتاحی، خدمات‌دهی به جامعه روستایی است.

افتتاح پروژه‌های خدمات‌دهی به جامعه روستایی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: هفته دولت‌ فرصت ارج‌ نهادن به مقام شهیدان رجایی و باهنر است و باید ویژگی‌های اخلاقی این دو شهید والامقام را الگو قرار دهیم.

وی بیان داشت: شهیدان رجایى و باهنر تشکیل‌دهندگان نخستین دولت ایران بعد از یک‌دست شدن جمهورى اسلامى ایران هستند که پس از خروج دولتمردان عصر حکومت موقت و دولت بنى‌صدر استقرار یافت از این منظر دولت رجایى و باهنر آغاز عصر تازه جمهورى اسلامى به شمار می‌رود و شهادت آنها ضایعه‌اى است که دولت و مردم ایران هر سال به یاد آن در سوگ مى‌نشینند.

شریفی خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا خدمات دولت طی یک سال گذشته در زمینه‌ها و بخش‌های مختلف عرضه شود و مردم از میزان خدمات‌دهی دولتمردان در سطح جامعه آگاه شوند.

وی گفت: مسئولان باید با الگوگیری از این شهدای گرانقدر هفته دولت را فرصتی مغتنم دانسته و علاوه بر بیان فعالیت‌های دستگاه مربوطه نسبت به ارزیابی عملکرد خویش در عرصه خدمت‌رسانی به مردم اقدام کنند.

شریفی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مورد رفع مشکل آب برای کارخانه کک‌سازی و مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا(ع) تعداد پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت را 10 مورد ‌عنوان کرد و گفت: عمده پروژه‌های افتتاحی این شهرستان خدمات‌دهی به جامعه روستایی است که در هفته جاری افتتاح می‌شوند.

وی با تاکید بر پیروی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و راه و اهداف بزرگ شهدا افزود: همه دولت‌ها به نوبه خود زحماتی را برای سربلندی و افتخار نظام متحمل شده‌اند و امروز ملت ایران باید با حمایت خویش قدردانی خود را نسبت به این نعمات اعلام دارد.

فرماندار راور با اشاره به تحریم‌های صورت‌ گرفته توسط دشمن در سال گذشته و مقایسه آن با سال‌های قبل‌ از آن به عنوان یک جنگ غیر‌نظامی یاد کرد و گفت: مقاومت ملت ایران را در برابر این تحریم‌ها ستودنی است و همه اینها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه مسئولان باید این نعمات را قدر بدانند و با اخلاص کار کنند.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول