اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان:

آرزو دارم گیتی‌پسند قهرمان آسیا شود/ دیدار همشهری‌ها دیداری جذاب است

سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان گفت: آرزو دارم که گیتی پسند بتواند عنوان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

آرزو دارم گیتی‌پسند قهرمان آسیا شود/ دیدار همشهری‌ها دیداری جذاب است

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تمرینات تیم را از روز سه‌شنبه آغاز کردیم و در اینجا لازم می‌دانم از ریاست کارخانه زمزم همچنین جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان که موجب شدند این تیم در اصفهان حفظ شود، تشکر کنم.

وی تصریح کرد: تا فردا تیم خود را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران می‌بندیم و امیدوارم شاهد فصل خوبی برای این تیم در مسابقات لیگ باشیم.

سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان ادامه داد: نخستین بازی خود را باید برابر تیم گیتی‌پسند انجام دهیم که تیم همشهری خودمان است و به طور حتم می‌تواند بازی زیبا و جذابی از کار در بیاید.

وی اضافه کرد: حدود 60 درصد از بازیکنان گیتی‌پسند نوین به این تیم اضافه شده‌اند و سایر بازیکنانمان نیز از شیراز و قم در ترکیب تیم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند.

محمدی افزود: افتخار می‌کنم که مدتی را با آقای لک سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند کار کردم و آرزو دارم که این تیم بتواند عنوان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

به گزارش فارس، مهدی محمدی سال گذشته هدایت تیم گیتی‌پسند نوین را بر عهده داشت.

پس از درخواست‌های متعدد و با توجه به تاکید اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان مبنی بر حفظ سهمیه در داخل استان و به‌کارگیری پتانسیل موجود در فوتسال استان، امتیاز تیم گیتی‌پسند نوین با موافقت هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند به شرکت زمزم اصفهان واگذار شد.

به این ترتیب و با خارج‌نشدن امتیاز این تیم از استان، اصفهان همچنان صاحب دو تیم در لیگ برتر فوتسال ایران است.

گیتی‌پسند نوین در پایان فصل گذشته توانست جواز صعود به مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به‌دست آورد.

همچنین این تیم مشتری‌های بسیاری برای فصل جاری داشت اما سرانجام مدیران باشگاه اصفهانی راضی شدند که با قیمت پیشنهادی شرکت زمزم اصفهان این امتیاز را به فروش برسانند.

انتهای پیام/63020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول