اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد گچساران:

دانشگاه آزاد گچساران برای پنجمین بار‌ رتبه‌ برتر نماز ‌کشور را کسب کرد‌

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گچساران گفت: دانشگاه آزاد گچساران برای پنجمین بار‌ رتبه‌ برتر نماز ‌کشور راکسب کرد‌.

دانشگاه آزاد گچساران برای پنجمین بار‌ رتبه‌ برتر نماز ‌کشور را کسب کرد‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه هم‌اندیشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان عصر امروز و در محل مسجد این واحد دانشگاهی با حضور هیئت رئیسه و کارکنان برگزار شد.

سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گچساران در این جلسه با تأکید بر اقامه نماز در وقت فضیلت اظهار کرد: رییس این واحد دانشگاهی و سایر معاونان بستر مناسبی را برای انجام این فریضه الهی در اول وقت ایجاد کرده‌اند.

نماز، بزرگترین امانتی بوده که خداوند بزرگ در نزد بشریت گذاشته است

حجت‌الاسلام کیامرز مؤمنی افزود: به همین سبب کارکنان و اعضای هیئت علمی و دانشجویان، می‌توانند بهره کافی را از آن خیر کثیر ببرند.

وی اذعان داشت: ائمه اطهار(ع) و اولیای خداوند منان برای اقامه نماز اهمیت خاصی قائل شده و همواره بر انجام آن تأکید کرده‌اند.

مؤمنی با اشاره به این‌که جایگاه نماز در دین مبین اسلام جایگاه بی‌بدیلی است، ترک نماز را از مظاهر کفر دانست.

وی خاطرنشان کرد: مسلمان شیعه‌ای که نماز خود را به تأخیر نمی‌اندازد و برای اقامه آن اهمیت قائل می‌شود، جایگاه ویژه‌ای در آموزه‌های دینی دارد.

مؤمنی تصریح کرد: بزرگترین امانتی که خداوند بزرگ در نزد بشریت گذاشته نماز بوده که انسان‌ها باید قدر این مائده آسمانی را بدانند.

سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد گچساران با تأکید بر اهمیت اقامه نماز در اول وقت افزود: طبق اذعان امامان معصوم(ع) اگر کسی نمازش را سبک بشمارد نمی‌تواند انتظار شفاعت از آن نورهای واحد را داشته باشد.

مؤمنی بیان کرد: مقدس اردبیلی(ره) آنقدر برای نمازهای مستحب خود ارزش قائل بود که حاضر نشد با بسیاری از زر و زیورها دنیوی آن را معاوضه کند.

وی با اشاره به این‌که امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، از مسئولان خواست تا در زمینه تبیین هر چه بیشتر جایگاه نماز به ویژه برای جوانان برنامه‌ریزی مؤثری داشته باشند.

مؤمنی با اشاره به جایگاه مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در اقامه نماز و کسب رتبه برتر در پنجمین سال پیاپی، تلاش مضاعف برای تداوم این رتبه مطلوب را خواستار شد.

انتهای پیام/82001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول