اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی خراسان جنوبی خبر داد

حضور 5 کشتی‎گیر خراسان جنوبی در مسابقات کشتی کشوری

دبیر هیئت کشتی خراسان جنوبی از اعزام تیم کشتی استان به مسابقات کشتی کشور خبر داد و گفت: پنج کشتی‌گیر از خراسان جنوبی در این مسابقات روی تشک می‌روند.

حضور 5 کشتی‎گیر خراسان جنوبی در مسابقات کشتی کشوری

حسن گلکار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم کشتی خراسان جنوبی به مسابقات کشتی آزاد عمومی در رده بزرگسالان کشور اعزام شد.

وی ادامه داد: مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان از امروز به مدت سه روز به میزبانی سمنان برگزار می‌شود که حدود 270 کشتی‎گیر از سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.

دبیر هیئت کشتی خراسان جنوبی به سهمیه 9 نفره استان برای حضور در مسابقات کشتی بزرگسالان کشور اشاره و تصریح کرد: از خراسان جنوبی به دلیل مشکل مالی و نداشتن آمادگی لازم کشتی‌گیران پنج کشتی‌گیر به مسابقات اعزام شدند.

وی ادامه داد: از خراسان جنوبی در وزن‌ 84 کیلوگرم، مجتبی شقائی و علی‌اکبر میراب‎زاده‌ثانی به مصاف کشتی‌گیران کشوری می‌روند.

دبیر هیئت کشتی خراسان جنوبی با بیان اینکه از استان سه کشتی‌گیر در وزن‌های 55 تا 74 کیلوگرم در این مسابقات حضور دارند، یادآور شد: عباس اشرفیان در وزن 55 کیلوگرم، علی صادقی در وزن 60 کیلوگرم و رسول آبداری در وزن 74 کیلوگرم کشتی‌گیرانی هستند که در مقابل حریفان به روی تشک می‌روند.

گلکار افزود:‌ سرپرستی تیم کشتی خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات کشتی کشور بر عهده محمد رحیم‎زادگان است و مربیگری این تیم را حسین باقری بر عهده دارد.

وی متذکر شد: اعضای تیم کشتی خراسان جنوبی به مسابقات کشتی کشوری را قهرمانان مسابقات کشتی استان که ماه قبل به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد، تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول