اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماهه نخست امسال صورت گرفت

دیدار نزدیک 1646 شهروند با فرمانده انتظامی فارس

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی فارس گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری یک‌هزار و 646 نفر از شهروندان با مراجعه به دفتر نظارت همگانی (197) از نزدیک با فرمانده انتظامی این استان دیدار کردند.

دیدار نزدیک 1646 شهروند با فرمانده انتظامی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ ناصر کشاورز اظهار داشت: فرمانده انتظامی این استان در راستای ایجاد ارتباط مستمر و دوسویه با مردم روزهای دوشنبه هر هفته در دفتر نظارت همگانی 197 اقدام به برگزاری جلسات ملاقات مردمی می‌کند.

وی ادامه داد: در پنج ماهه سال 92، 27 جلسه (با احتساب حدود 200 ساعت) برگزار و یک‌هزار و 646 نفر از شهروندان در این جلسات حاضر شده و از نزدیک به بیان مشکلات و مسائل خود با فرمانده و مسئولان انتظامی استان پرداخته‌اند.

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در این جلسات معاونان فرماندهی از جمله رئیس بازرسی، معاونت نیروی انسانی، پلیس‌های اطلاعات، راهور، وظیفه عمومی، گزینش و استخدام و فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز حاضر و در حوزه کاری خود پاسخگوی مراجعان هستند.

کشاورز خاطرنشان کرد: با تدابیر فرماندهی انتظامی این استان 15 جلسه از این جلسات در ایام نوروز در قرارگاه نوروزی به صورت روزانه برگزار شد.

وی مهمترین موضوعات مطرح شده توسط مردم در این جلسه‌ها را درخواست برخورد با معتادان و جمع‌آوری موادفروشان، درخواست ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی که به سبب تخلف، توقیف شده‌اند و درخواست گزینش و استخدام در ناجا عنوان کرد.

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: درخواست تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مفتوحه در یگان‌ها، انتقاد، شکایت و تقدیر و تشکر از کارکنان فرماندهی انتظامی این استان و .... از دیگر مواردی بوده که توسط مراجعه‌کنندگان در این جلسه‌ها مطرح شده است. 

کشاورز گفت: در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان در مورد جلسه‌های ارتباط نزدیک فرمانده انتظامی فارس با مردم، از طریق رسانه‌ها، نصب بنر در سطح شهر، چاپ و نصب پوستر و اطلاعیه در سطح این استان اقدام شده است.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول