اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی گرگان:

تصمیمی برای شهردار شدن ندارم / 10 گزینه بر روی میز مذاکره شورا

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه تصمیمی برای شهردار شدن ندارد، گفت: برای انتخاب شهردار گرگان 10 گزینه بر روی میز شورا قرار دارد.

تصمیمی برای شهردار شدن ندارم / 10 گزینه بر روی میز مذاکره شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در روزهای گذشته و به خصوص پس از برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شایعه اینکه یکی از گزینه‎های شهرداری گرگان من هستم بر سر زبان‎ها افتاد و برخی از سایت‎های محلی نیز به آن پرداختند.

وی ادامه داد: در اینجا رسماً اعلام می‎کنم تصمیمی برای شهردار شدن ندارم.

این عضو دوره سوم و منتخب دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای انتخاب شهردار گرگان 10 گزینه وجود دارد که مذاکره با آنها از امروز آغاز شده است.

چراغعلی مهمترین معیار انتخاب شهردار آینده را تخصص و تجربه عنوان کرد و افزود: در گزینه‎های موجود افراد با تجربه و پیشکسوت و هم گزینه‎های جوان حضور دارد که ممکن است فردی جوان، متخصص و با تجربه نیز انتخاب شود.

طرح شورایاران مورد بی‎مهری قرار گرفت

منتخب دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که در دوره چهارم علاقه دارید در کدام کمیسیون حضور داشته باشید، گفت: من یک مهندس هستم و دوست دارم مطابق با تخصصم به مردم خدمت کنم.

وی ادامه داد: دیگر علاقه‎ای به حضور در کمیسیون فرهنگی ندارم و امیدوارم بتوانم در دوره بعد مطابق به تخصص و تجربه‎ای که دارم بیشتر از گذشته فعال باشم.

چراغعلی با اشاره به راکد ماندن طرح شورایاران در محله‎های شهر بیان کرد: این طرح یکی از طرح‎های بسیار موثر و مفید بود، اما متاسفانه در این دوره مورد بی‎مهری قرار گرفت.

وی ادامه داد: من برای فعال ماندن این طرح تلاش لازم را کردم اما همیشه یک دست صدا ندارد.

نایب رئیس شورای دوره سوم شورای اسلامی شهر گرگان در پایان ابراز داشت: در دوره بعدی تمام تلاشم را خواهم کرد تا این طرح دوباره اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شنبه هفته آینده آخرین صحن رسمی و علنی دوره سوم شورای اسلامی شهر گرگان برگزار خواهد شد و اعضای دوره سوم کرسی‎های خدمت شورا را به منتخبان مردم واگذار خواهند کرد.

شورای دوره چهارم از تاریخ 12 شهریور سال‌جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول