اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در علی‏آبادکتول

برگزیدگان بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی معرفی شدند

برگزیدگان بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی عصر امروز در سالن اجتماعات علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آبادکتول استان گلستان معرفی شدند.

برگزیدگان بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این جشنواره در 9 رشته از دوم شهریور ماه 1392 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آبادکتول آغاز شد و پس از چهار روز رقابت عصر روز پنجم شهریورماه جاری به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، هیئت داوران در رشته طراحی، محسن صفایی از اردبیل، پانیز جنتی از آذربایجان‌شرقی و محمدعلی شهبازی از خراسان‌رضوی را به ترتیب حائز رتبه‏های برتر دانست.

در بخش نقاشی نیز نرگس آبپور از اصفهان، رضا جماعتی از اردبیل و آفرین مولوی از همدان رتبه‏های اول تا سوم را به دست آوردند.

برگزیدگان رشته خوش‌نویسی در گرایش نستعلیق به ترتیب جواد شکوهی‏فر از البرز و سیدسعید مرزاده از گیلان، گرایش شکسته نستعلیق به ترتیب محمدرضا صفائیان از فارس و حامد تهرانی از تهران و گرایش سیاه‌مشق نیز به ترتیب محمد سمیعی از سیستان و بلوچستان و سیدعلی‌رضا مطلبی از مازندران هستند.

همچنین براساس نظر هیئت داوران بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان در رشته نگارگری گرایش تهذیب میلاد رفیعی، مژگان حیدریان و رزیتا منصوری‏فرد نمایندگان استان‏های مرکزی، اصفهان و گلستان به ترتیب رتبه‏های اول تا سوم را کسب کردند.

برترین‏های گرایش گل و مرغ رشته نگارگری نیز به ترتیب محمدرضا آقانوری (تهران)، مینا فتاح‏زاده ‏نوری (خراسان رضوی) و سارا تاجیک (گلستان) هستند.

در گرایش اول رشته کاریکاتور به ترتیب نیلوفر کبودی از اردبیل و مجتبی حیدرپناه از فارس و در گرایش دوم نیز آرش فروغی از لرستان و علی بی‏طرف از قم رتبه‏های اول و دوم را به دست آوردند.

هیئت داوران بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان در رشته حجم نیز حسین کهفی از یزد، حامد نورایی از سیستان و بلوچستان را به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم و زهره رحمانی از گلستان و ایمان علی‏محمدی از کرمان را به طور مشترک نفر سوم برگزید.

برگزیدگان رشته عکاسی بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان از نگاه هیئت داوران به ترتیب امید مصفا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد صفرپور از خراسان‌رضوی و محمد اصغری از آذربایجان‌شرقی هستند.

همچنین جواد زری‏نیا از خراسان‌رضوی، رضا شعبانی از همدان و مینا سودمند از یزد برگزیدگان اول تا سوم رشته پوستر انتخاب شدند.

در رشته تصویرسازی نیز عناوین برتر به سیده زهره حسینی از قم، رضا دالوند از لرستان، صفا کسایی از آذربایجان‌شرقی و حمید نجابتی از مرکزی رسید.

در این مراسم همچنین از محمد ایلیا از هندوستان و علی تقی از پاکستان در رشته عکاسی، پاول خارباریکا در رشته مجسمه‏سازی از بلاروس، در رشته نقاشی هاناتی روت از بلاروس، یلنا لازویچ و آنکا استانویچ از صربستان، شیخ عبدالله از هندوستان و قول قول آیت از قزاقستان تقدیر شد.

برگزارکنندگان بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان همچنین از علی شمس‏الدین، داور لبنانی جشنواره، تقدیر به عمل آوردند.

علاوه بر اینها به دلیل همکاری مسئولان شهرستان علی‏آبادکتول و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در برگزاری بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی از فرماندار، معاون فرماندار و شهردار علی‏آبادکتول و رئیس و معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان تقدیر شد.        

انتهای پیام/83003/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول