اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر:

موسسه مالی‌اعتباری کوثر برای بانک شدن گام برمی‌دارد

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: بانک شدن موسسه مالی‌اعتباری کوثر در دست اقدام است.

موسسه مالی‌اعتباری کوثر برای بانک شدن گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عیسی رضایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شکل‌گیری موسسه مالی اعتباری کوثر را آخرین مجموعه نظام بانکی کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اکنون بالغ بر 350 شعبه این موسسه در سطح کشور فعال است، اظهار کرد: جامعه هدف خاصی داریم که سال گذشته توانستیم کمک قابل توجهی به آن کنیم.

این مسئول، عمده سهامداران موسسه مالی‌اعتباری کوثر را از بازنشستگان نیروهای مسلح ذکر کرد و گفت: مردم عادی نیز توانستند بخشی از سهام این موسسه را خریداری کنند.

وی افزود: وام قرض‌الحسنه‌ای که در مجموعه کوثر پرداخت می‌شود دارای شرایط بانکی است اما هزینه به مردم از نظر کارمزد تحمیل نمی‌کنیم.

رضایی با بیان اینکه کارمزد جزو درآمد خالص موسسه کوثر است، خاطرنشان کرد: ما از این درآمد چشم‌پوشی کردیم زیرا اعتقاد داریم خداوند قرضی را پرداخت کنیم چندین برابر آن را اجر می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم به موسسه مالی‌اعتباری کوثر اعتماد دارند، افزود: سود 20 درصد به مردم پرداخت می‌کنیم اما قرض‌الحسنه دارای خیر و برکات زیادی است.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر درباره بانک شدن این موسسه تصریح کرد: تمام اقدام‌ها در این راستا انجام شد اما اشتباه برخی کارشناسان مراجع بیرونی باید مدتی دیگر به انتظار بنشینیم.

وی با تصریح بر اینکه باید سرمایه این موسسه به 300 میلیارد تومان افزایش یابد، متذکر شد: در این صورت می‌توانیم مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کنیم و برای بانک شدن گام برداریم.

رضایی، بانک شدن موسسه مالی‌اعتباری کوثر را در ارائه سرویس‌های بهتر و خدمات جدیدتر در بخش تسهیلات به مردم تأثیرگذار دانست.

وی با اشاره به اینکه طبق چشم‌انداز پنج‌ ساله باید در سال 94 موسسه مالی‌اعتباری جزو پنج بانک خصوصی برتر شود، درباره نرخ سود تسهیلات این موسسه تصریح کرد: موسسه کوثر مشتریان را به سه دسته تقسیم کرده و طبق نوع نیاز مشتریان وام قرض‌الحسنه تا سقف 5 میلیون تومان بدون کارمزد پرداخت می‌کند و این بزرگ‌ترین برند موسسه است.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول