اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 شهریور ماه

علیرضا قربانی در همدان می‌خواند

مجری و هماهنگ‌کننده سومین جشنواره تابستانی گفت: به مناسبت سومین جشنواره تابستانی همدان کنسرت موسیقی علیرضا قربانی در همدان برگزار می‌شود.

علیرضا قربانی در همدان می‌خواند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سومین جشنواره تابستانی همدان در حالی در همدان برگزار می‌شود که برنامه‌های زیادی در آن گنجانده شده است.

در این جشنواره قرار بر این بود کنسرتی از چند خواننده در حاشیه جشنواره تابستانی برگزار شود که تأئیدیه حضور خوانندگان و اعطای مجوز باید از سوی ارشاد به میراث فرهنگی داده می‌شد.

در همین راستا مجری و هماهنگ‌کننده سومین جشنواره تابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: پس از اعلام مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، 19 شهریور ماه برای این امر در نظر گرفته شده است.

امیر زیوری افزود: این کنسرت در دو سانس و در مجتمع بوعلی‌سینا پذیرای علاقمندان است.

وی با اشاره به قیمت بلیط کنسرت برای علاقمندان یادآور شد: علاقمندان با خرید بلیط با قیمت 40 هزار تومان می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

زیوری با بیان اینکه جشنواره زمستانی این دوره از برنامه‌های پرباری برخوردار بود، یادآور شد: جشنواره امسال با برگزاری جنگ شادی به مدت 40 شب، جشنواره اقوام ایرانی و برگزاری بازارچه‌های صنایع‌دستی و سوغات اوقات خوشی را برای شهروندان و مسافران ایجاد کرد.

انتهای پیام/89003/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول