اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

ثبات بازار باید در اولویت باشد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: ثبات قیمت‌ها و کنترل بازار اولویت ویژه این سازمان در ایام پیش رو است و اصل در تلاش افزون‌تر مجموعه کارکنان سازمان و البته اتخاذ تصمیمات مثمرثمر است.

ثبات بازار باید در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، مسیح رجبی با تاکید بر لزوم وحدت عمل در نوع همکاری همه بخش‌های مسئول در حوزه تنظیم بازار در سطح استان اظهار داشت: طی روزهای آینده تامین بهنگام و ثبات قیمت کالاهای اساسی مورد توجه ویژه دولت یازدهم و وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد و لازم است در استان البرز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی و تامینی کالا، عرصه را برای کمبود عرضه در برابر تقاضای موجود تنگ نماییم.

رجبی افزود: تمامی تصمیمات اجرایی باید به گونه تنظیم شوند که در برابر مطالبات شهروندان بتوانیم با شفافیت هرچه بیشتر پاسخگو باشیم.

وی تاکید کرد: شفافیت در عملکرد، همواره راه را برای جلب مشارکت هرچه سازنده‌تر تک تک شهروندان فراهم می‌آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همان طور که همه کارشناسان مطلع هستند عدم توازن در میزان عرضه و تقاضا، مقدمه تغییر قیمت‌ها و استفاده‌های سوء در سطح بازار است؛ از همین رو به همان میزان از تلاش مجموعه دولت در تامین کالاهای اساسی، همکاری و همراهی شهروندان نیز در حوزه تقاضا به ثبات قیمت‌ها کمک شایان توجهی می‌نماید.

رجبی خاطرنشان کرد: این همان رویکرد ویژه مجموعه دولت یازدهم طی روزهای آتی است تا علاوه بر تلاش برای تامین و ترزیق به موقع کالاها در سطح بازار، بتواند با استفاده از ظرفیت گرانبهای مردم‌مداری و شفافیت به سمت تثبیت قیمت‌ها حرکت کند.

انتهای پیام/2302/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول