اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در استان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج تا 16 آذر ماه سال‌جاری اعلام شده است.

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زنجان

سید جواد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای هنری و شناسایی نخبگان هنری جشنواره فیلم کوتاه بسیج را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی به منظور خلق آثار برجسته و شاخص از دیگر اهداف برگزاری سومین فیلم کوتاه بسیج در استان زنجان است، خاطرنشان کرد: در مجموع پنج موضوع و محور در این زمینه اعلام شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان تصریح کرد: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، انتظار، امید و آرمان‌گرایی، مضامین آیینی و اجتماعی (مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق و سبک زندگی اسلامی) و تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پنج محور تعریف شده برای شرکت در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند در بخش‌های مختلف داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلم‌نامه‌نویسی جشنواره فیلم کوتاه بسیج شرکت کنند، ادامه داد: علاقمندان و هنرمندان استان زنجان می‌توانند آثار خود را تا 16 آذر ماه سال‌جاری ارسال کنند.

هاشمی با بیان اینکه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در سطح استانی و در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود، اذعان داشت: پس از داوری‌ها، برگزیده‌های این جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/73006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول