اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

همایش تحول بنیادین و نقش اولیا در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همایش تحول بنیادین و نقش اولیاء در این استان تا 25 شهریورماه جاری ادامه دارد.

همایش تحول بنیادین و نقش اولیا در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

علیرضا کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: همایش تحول بنیادین و نقش اولیا در این استان با توجه به اجرای سند تحول بنیادین، برنامه درس ملی و استقرار نظام جدید آموزشی و لزوم اطلاع‌رسانی به اولیاء و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیاری از والدین و دانش‌آموزان هنوز با تغییرات به وجود آمده در نظام آموزشی منطبق نشده‌‌اند و ضرورت برگزاری این‌گونه همایش‌هایی که جنبه آگاهی‌بخشی دارند کاملا به صورت محسوس احساس می‌شود.

کریمیان با اشاره به اینکه این همایش برای نخستین بار در این استان اجرا می‌شود، گفت این همایش در میانکوه آغاز شده و تا 25 شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شهرستان‌ها و بخش‌هایی که همایش در آن‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: ادارات آموزش و پرورش مناطق خانمیرزا، فارسان، ناحیه یک شهرکرد, گندمان، بلداجی، کیار، بروجن، کوهرنگ، لردگان، فلارد، سامان و اردل مجری برگزاری این همایش هستند.

این مسئول نقش خانواده در نظام تعلیم و تربیت را بسیار کلیدی دانست و اذعان داشت: انجمن اولیاء و مربیان در همسویی و مشارکت با برنامه‌ها و تحولات آموزش و پرورش با خانواده‌ها نقش اساسی ایفا می‌کنند و لازمه افزایش تعامل دوجانبه خانواده و مدرسه وجود انجمن اولیاء و مربیان فعال در مدارس است.

کریمیان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انجمن اولیاء و مربیان یادآور شد: این انجمن باید به مردم شناخته شود تا اولیاء خانه را و مربیان مدرسه را بسازند.

 

انتهای پیام/68006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول