اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ابراز تاسف روسیه درباره تصمیم آمریکا برای لغو دیدار مربوط به «ژنو-2»

معاون وزیر خارجه روسیه از تصمیم مقامات واشنگتن برای لغو دیدار آتی روسیه و آمریکا برای فراهم سازی مقدمات برگزاری کنفرانس «ژنو-2» ابراز تاسف کرده و انجام این دیدار بخصوص در شرایط کنونی را مفید دانست.

ابراز تاسف روسیه درباره تصمیم آمریکا برای لغو دیدار مربوط به «ژنو-2»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "گنادی گاتیلوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز، سه‌شنبه اعلام کرد که مقامات مسکو از تصمیم طرف آمریکایی در مورد لغو مذاکرات نمایندگان روسیه و آمریکا در خصوص فراهم سازی شرایط برگزاری کنفرانس بین‌المللی در مورد سوریه بسیار مایوس شدند.

گاتیلوف در صفحه «تویتر» خود نوشت: بسیار جای تاسف دارد که شرکای آمریکایی ما تصمیم به لغو دیدار آتی دوجانبه روسیه و آمریکا برای بررسی مسائل مربوط به کنفرانس بین‌المللی در مورد سوریه گرفتند.

به عقیده این دیپلمات، برگزاری این دیدار و تهیه طرح و راهکاری برای کمک به حل و فصل سیاسی بحران در سوریه در شرایط کنونی می‌توانست بسیار مفید باشد.

دیدار مقامات دیپلماتیک روسیه و آمریکا برای فراهم سازی مقدمات برگزاری کنفرانس «ژنو-2» که برای روز چهارشنبه، 28 آگوست، برنامه ریزی شده بود، لغو گردید.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا علت این تصمیم مقامات واشنگتن را به این مسئله مربوط دانست که دولت آمریکا قصد دارد اوضاع سوریه را با توجه به امکان بکارگیری سلاح شیمیایی در این کشور مورد ارزیابی مجدد قرار دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول