اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای گرم تابستان

میزبانی کودکان خلخالی از گروه فیتیله

در روزهای گرم تابستان کودکان خلخالی با استقبالی بی‌نظیر و گرم از گروه فتیله میزبانی کردند.

میزبانی کودکان خلخالی از گروه فیتیله

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مردم خلخال میزبان اجرای برنامه شاد برای کودکان و نوجوانان توسط گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما بودند.

ازدحام جمعیت در سالن شهدای استادیوم مجموعه ورزشی پوریای ولی به حدی بود که علیرغم پرشدن صندلی‌های سالن، همچنان کودکان و نوجوانان برای تماشای برنامه به سالن وارد می‌شدند.

بیش از 5 هزار نفر کودک به اتفاق خانواده خود در برنامه ویژه گروه فیتیله شرکت داشتند و با وجود اینکه این برنامه برای کودکان بود حتی بزرگترها هم در خانه نمانده و برای تماشای این برنامه در محل اجرای آن حضور یافتند.

در بیرون از ورزشگاه تا کیلومتر‌ها فضایی برای پارک خودرو نبود و علیرغم فروش بلیط‌ها حتی عده‌ای نیز سرپا برای تماشای برنامه فیتیله آمده بودند.

این گروه تلویزیونی به دعوت شرکت فیلمسازی نمای نزدیک خلخال در این شهر به اجرای برنامه پرداخت و از طریق گروه ضبط شبکه سه و دو سیما این برنامه ضبط شده و در روزهای آینده از شبکه‌های سیما به صورت کامل پخش خواهد شد.

همچنین در این مراسم فرماندار خلخال با تقدیر از مردم فهیم خلخال در حضور با نظم در این برنامه گفت: این برنامه با هدف ایجاد نشاط در بین خانواده‌ها و جوانان با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد، میراث فرهنگی، اداره ورزش و جوانان و شهرداری خلخال و همکاری سایر ارگان‌ها با موفقیت انجام یافت و مردم خلخال نشان دادند که شایستگی میزبانی جشنواره‌های ملی، فرهنگی و بومی سنتی را دارند.

هوشنگ محمدی از آغاز به کار رسمی شرکت فیلمسازی نمای نزدیک خلخال و راه‌اندازی بخش‌های آموزش در زمینه‌های فیلمسازی در شهرستان خلخال خبر داد و افزود: در آینده‌ای نزدیک با همکاری گروه فیلمسازی نمای نزدیک و با رایزنی‌های انجام شده با خودرو‌سازان همایش پیاده‌روی با حضور شبکه سوم سیما در شهرستان خلخال اجرا شده و جوایز آن که خودرو می‌باشد در حال تدارک و رایزنی است.

وی با تقدیر از کلیه ارگان‌های انتظامی و نظامی خلخال نیز بیان داشت: نظم حاضر در استادیوم شهدای مجموعه ورزشی پوریای ولی قابل تقدیر است در طی برگزاری این برنامه هیچ مشکلی برای هیچ شهروندی به وجود نیامد که این نشان از فرهنگ و ادب مردم خلخال در برگزاری این نوع همایش‌ها و جشنواره‌هاست.

همچنین گروه تلویزیونی فیتیله با حضور در منطقه گردشگری ازنا و خلخال به گشت و گذار پرداخته و از آب و هوای طبیعی و مناظر بکر این چشمه استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش همچنین به دلیل پوشش خبری مناسب این برنامه واحد خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل، خبرگزاری فارس، جمهوری اسلامی و وب سایت تحلیلی خبری ازناو و در شهرستان خلخال تقدیر شد.

گروه تلویزیونی فیتیله از رسم میهمان‌نوازی مردم خلخال و استقبال گرم و بی‌نظیر کودکان و به اتفاق خانواده‌هایشان از مردم خلخال تقدیر کردند.

در کنار عموهای فیتیله، شهریاری مجری توانمند صدا و سیما نیز با اجرای مناسب به مراسم حال و هوای دیگری داد.

پخش موسیقی، مسابقه، برنامه‌های فرهنگی از سایر برنامه‌های اجرا شده در این برنامه ویژه فیتیله در خلخال بود.

انتهای پیام/62008/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول