اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال نوجوانان قم

تلاش مبنا صنعت برای حفظ صدرنشینی / پرسپولیس به دنبال فرار از بحران

لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های قم از امروز وارد بازی‌های هفته دوم خود می‌شود و مدعیان قهرمانی و قعرنشینان برای بهبود موقعیت خود در جدول به رقابت می‌پردازند.

تلاش مبنا صنعت برای حفظ صدرنشینی / پرسپولیس به دنبال فرار از بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته دوم از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم از امروز آغاز می‌شود و طی آن از بین 11 تیم لیگ برتری، 10 تیم به میدان می‌روند و یک تیم نیز با توجه به قرعه استراحت، نظاره‌گر عملکرد سایر حریفان خواهد بود.

بازی‌های این فصل 10 هفته به طول می‌انجامد و تیم‌های مدعی صعود به لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور دیدارهای خود را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برگزار خواهند کرد تا علاقمندان به فوتبال با آسودگی خاطر از این رقابت‌ها دیدن کنند.

در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال نوجوانان عقاب، هنگ، کیان نوین، مبنا صنعت، هما‌ی‌نوین، انصار، خورشید، آبادگران، افشید، پرسپولیس و دژبان حضور دارند و از امروز در هفته دوم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

دیدارهای هفته دوم از مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم در حالی از امروز آغاز می‌شود که در نخستین دیدار از ساعت 16 و 30 دقیقه قرار است تیم‌های فوتبال همای نوین و دژبان در دیداری حساس به مصاف یکدیگر بروند.

همچنین دومین دیدار امروز را تیم‌های فوتبال کیان نوین و هنگ برگزار می‌کنند در حالی‌که مسابقه دو تیم طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم از ساعت 18 و 15 دقیقه عصر سه شنبه پنجم شهریور ماه در مجموعه تختی به انجام خواهد رسید.

همچنین در روز چهارشنبه ششم شهریور ماه قرار است دو دیدار به انجام برسد در حالی‌که طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم در نخستین دیدار عصر چهارشنبه از ساعت 16 و 30 دقیقه تیم‌های فوتبال نوجوانان افشید و انصار با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در دومین دیدار عصر چهارشنبه ششم شهریور ماه نیز از ساعت 18 و 15 دقیقه تیم‌های فوتبال خورشید و مبنا صنعت با یکدیگر دیدار می‌کنند، دیداری که بین تیم‌های مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان قم به انجام می‌رسد.

سرانجام آخرین بازی هفته دوم از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم را تیم‌های فوتبال نوجوانان آبادگران و پرسپولیس از ساعت 18 و 15 دقیقه عصر روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه در ورزشگاه تختی قم برگزار خواهند کرد.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم هم اکنون تیم فوتبال نوجوانان مبنا صنعت با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم‌های مدعی دیگر نیز این تیم را تعقیب می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول